• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • leson76

Hjäääälp,

håller på att sätta ihop min Gecko och kan icke få på tyget Generad Det är precis som det där bandet är för kort. Ska försöka trä ringarna över en utstickande.....skruv men det bara går inte.

Någon vänlig själ som kan råda mig!!??

• Fröken Småland

Du är inte ensam om att ha problem med detta! Du måste ta av ramen och lägga den på sidan, sätt ett kni i ramen så den sviktar ner lite och sen är du snabb som ögat och trär på öglan på plutten. Stark, seg och snabb alltså!

• Duntoffla
    leson76 skrev 2008-04-26 16:25:34 följande:
    Hjäääälp,håller på att sätta ihop min Gecko och kan icke få på tyget  Det är precis som det där bandet är för kort. Ska försöka trä ringarna över en utstickande.....skruv men det bara går inte.Någon vänlig själ som kan råda mig!!??
    Jag hade samma problem. Gör som mamma 2003 skrev här nedan. Det tog ett tag och var lite bökigt.
  • leson76
    mamma2003 skrev 2008-04-26 16:32:10 följande:
    Du är inte ensam om att ha problem med detta! Du måste ta av ramen och lägga den på sidan, sätt ett kni i ramen så den sviktar ner lite och sen är du snabb som ögat och trär på öglan på plutten. Stark, seg och snabb alltså!
    Stort tack, var rädd för att pajja vagnen ju ;)

Nu nästa problem *iq fiskmås...nja oftast inte ;)*

Hur ändrar man liggläge?

Undrar om pruttan kommer finna sig i att inte kunna ligga plant när hon ska sova..hrmm
  • Duntoffla
    leson76 skrev 2008-04-26 17:19:13 följande:
    Stort tack, var rädd för att pajja vagnen ju ;) Nu nästa problem *iq fiskmås...nja oftast inte ;)*Hur ändrar man liggläge?Undrar om pruttan kommer finna sig i att inte kunna ligga plant när hon ska sova..hrmm
    Menar du på sittdelen? I så fall trycker du bara in de stora runda plupparna på varje sida. Eller är det inte samma på Geckon?
  • MissNice

Jag har da skickat hem MASSA paket over dom summor d galler o inte har ja eller mottagnarna betalat ett ore i tull....

Azel skrev 2008-04-26 09:42:51 följande:
    Visst blir det tull och moms iaf om man skickar privar. Summan får inte överstiga mer än 50 dollar tror jag och då ska det stå GIFT på paketet, är det mer än 50 (lite osäker där eller om det var 250:- SEK) betalar man tull
  • leson76
    Duntoffla skrev 2008-04-26 17:35:37 följande:
    Menar du på sittdelen? I så fall trycker du bara in de stora runda plupparna på varje sida. Eller är det inte samma på Geckon?
    Det måste det nästan vara..de fyrkantiga vita....jag testar. nej...det kan ju inte vara meningen att man ska lyfta av hela sittdelen för att ändra läge....hrmmm

Ingen Gecko ägare här?
  • trullsa

leson76: Gecko ägare här! Du ändrar sitt delen genom att trycka ihop dom svarta grejorna under sitt delen - hoppas du förstår vad jag menar. Grattis till kanon vagn, kör själv nu gecko,har både haft cam och bee men geckon är ju superskön verkligen.

• fröken ida

Hej på er. Jag är på G att köpa en Bee. Är det någon som har den här? Skulle gärna vilja veta positiva respektive negativa saker med vagnen. Jag har en son på 2,5 och har redan tröttnat på min liggvagn från BRIO. Den är så stor och klumpig när man bor mitt inne i stan.

• leson76
    trullsa skrev 2008-04-26 18:02:42 följande:
    leson76: Gecko ägare här! Du ändrar sitt delen genom att trycka ihop dom svarta grejorna under sitt delen - hoppas du förstår vad jag menar. Grattis till kanon vagn, kör själv nu gecko,har både haft cam och bee men geckon är ju superskön verkligen.
    Ahh stooort tack :) ska genast springa å teste

Och tack än en gång, precis vad jag ville höra!!! Skrattande
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13