• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Stargirl

Nu har jag sommarpimpat min bugga. Har brun/brun men bytte till en rosa sittdelstyg och rosa parasoll och nya petunia Pickle skötväska har tagit bilder men hittar inte sladden som man kan ladda in den med Gör det snarast..... SÅ nöjd! Nu står jag i värsta dilemmat. Vilken vagn tar jag med mig till Cypern. Bee är ju den bästa resevagnen men Cameleon är lixom mer komplett. Hade den förra året på alla resor och tyckte den var toppen..... Maken tycker Bee då han ÄLSKAR den. Men jag vet inte...Cam är ju så snygg nypimpad

*~Bugaboo RULES~*
  • Senap
    Stargirl: Kan inte jag få kolla i ditt galleri igen? <- *hundögon*
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • Lourdes
    martina78 skrev 2008-04-25 23:30:27 följande:
    Behöver lite råd tjejer Har ju en brun bas som jag älskar men är sugen på en i denim också ska jag byta eller??? Är såååå velig just nu....
    Åh jag har denim som jag älskar men är sugen på brun ett tag
  • Kajsan
    imsa skrev 2008-04-26 00:42:39 följande:
    shit vad här skrivs skrev härom dagen och frågade om hur ni som har liggdelen nu, hur ni bäddar eller vad ni har på barnen i. Backar bakåt men kan inte hitta min fråga (kan vara tröttblind nu också iof). så jag försöker igen...hoppas ni har överseende med mig 
    Jag har barnet i vanliga inne kläder och en tunn Meandifilt över.
  • Kajsan
    Chaia skrev 2008-04-25 23:48:49 följande:
    Nya sufletten som Livrädd Med Stil har sytt!
    Så jäkla surigt att det inte funkade att sy Bee suflett!
    Jag ville verkligen ha en snygg sån till sommaren medans jag väntar på min kahki
  • Lourdes
    mamma2003 skrev 2008-04-26 08:25:49 följande:
    martina78 och Lourdes: Ni kan väl byta med varandra över sommaren?
    Ja det hade ju varit en idé!
  • mini2007

A men dåså! 30 dollar=billigt ju :D Ska köpa från USA eftersom dollarn är låg, men räknade på det och man tjänade ju inget på att köpa tillbehör (nästan iallafall)

MissNice skrev 2008-04-26 03:38:50 följande:
    Varfor skulle den va skum?Skickar man privata paket blir d ju ingen tull....,OJAAAA, vi tjanar pa d..., Min vannina kopte harom dag 3 st buggis pasar for en butik skulel sla igen, koster 30 dollars styck. Annars ligger dom pa 125 dollar typ.....
  • kirsikka
    Kajsan skrev 2008-04-25 22:27:05 följande:
    Men de hade smygstartat idag alltså? Jag ska dit i morrn ivarjefall!Är det fortfarande rea på Simpleworld? Nån som vet?
    Jag var i Simpleworld i förrgår det var inte mycket hvar, ett par solskydd till Gecko var det enda jag såg. Annars också ganska urplockat, hittade dock en katvig body till lilltjejen. Men de hade alltså rea fortfarande.
  • jule
    medea08 skrev 2008-04-25 17:43:43 följande:
    Låter bra! Var köpte du fästena? Har mejlat Kidzshop, men inte fått något svar därifrån. Varför har du bytt ut s-hjulen? Är cames bättre?
    bytte för att frogens hjul va i så dåligt skick (köpte en beggad frog på blocket...) å då hade d inne s-hjul till camen som ngn hade beställt men adlrig hämtat ut så då fick jag köpa dem ist...
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13