• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Lille Mammsen
    Minatre skrev 2008-04-27 10:47:28 följande:
    Jovisst, den har jag läst redan. Men jag var mer ute efter vad ni tyckte om dessa rent praktiskt.
    Jag har oxå läst och kan väl tycka o undra varför det skulle va typ skit! Jag har ej provat men tror nog att det skyddar ganska bra...tror inte Bugaboo skulle sälja detta annars OBS min uppfattning!! Jag har köpt sufflett + skyddet till min Gecko! Men jag har UV-parasoll oxå...men diggar ej parasollen om det typ blåser,i butiker eller andra ev trånga ställen! + Jobbigt (tycker jag) att behöva vrida & flytta på den typ hela tiden pga solen mm
  • SoFo89
    Minatre skrev 2008-04-27 10:47:28 följande:
    Jovisst, den har jag läst redan. Men jag var mer ute efter vad ni tyckte om dessa rent praktiskt.
    Jag har precis inhandlat ett parasoll, kanske inte det mest utlimata när man är ute och går och det inte är mestadels raksträcka, men sen är det inte den enda anledningen till att jag har ett parasoll heller. Jag tänker mer på i sommar när man är på stranden och vagnen står still för på något sätt lyckas det alltid komma in en glipa med sol och parasollet gör det lite "mörkare" i vagnen också.
    ღSigne 071027ღ fiosan.blogg.se
  • Vintersjäl

Ska precis beställa en Bugaboo, men en sak slog mig... Funkar regnskyddet till liggdelen också? Har bara sett det på sittdelen...

• SoFo89
    sommarfluga skrev 2008-04-27 12:10:53 följande:
    Ska precis beställa en Bugaboo, men en sak slog mig... Funkar regnskyddet till liggdelen också? Har bara sett det på sittdelen...
    Det fungerar på liggdelen också!
    ღSigne 071027ღ fiosan.blogg.se
  • sweetlina

följer regnskydd med när man beställer från typ babytrader, vad är det då som igår?

• Vintersjäl
    SoFo89 skrev 2008-04-27 12:11:25 följande:
    Det fungerar på liggdelen också!
    Tack! Då blir det en Cam nu då *glad*
  • Lourdes
    sweetlina skrev 2008-04-27 12:14:52 följande:
    följer regnskydd med när man beställer från typ babytrader, vad är det då som igår?
    Regnskydd och myggnät ingår alltid..
  • leson76

Jag förstår inte hur ni gör, ni som klarar er utan parasoll. Visst man får justera en del och fälla ihop då blåser alt. går in i en butik MEN tycker ni inte det är jobbigare att agera levande parasoll??? Min prutta vill i alla fall inte att jag lägger filt över vagnen när hon är vaken hrm...

Hur gör ni?

• leson76

Jag testar igen. Vilket tyg är bäst att sy suflett av?

Ser på Marimekkos hemsida att det finns "PVC-coated cotton" och "100 % cotton quilted, polyester wadding". Vad hade ni använt?

• Emmsa

hej jag har en son som blir 2 till sommaren och en lite drygt 3 åring hemma.. undrar om min 2 åring blir för stor för en cam?? är ju så sugen på en!!är de som säls på babytrader de med nya chassin tror ni??

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13