• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • S a C
    Finessan skrev 2008-04-26 10:11:30 följande:
    Tack! Får jag fråga vilket babyskydd du har? Det är nästa problem... Fler med erfarenhet?
    Jajjemensan!
    Hittade ett autobaby (heter det va?) som passade bra. Använde den när vi skulle handla och även till bvc-gruppen när det var smidigt att ha med babyskyddet till sovpauser.
  • mamma på vift
    Finessan skrev 2008-04-26 10:11:30 följande:
    Tack! Får jag fråga vilket babyskydd du har? Det är nästa problem... Fler med erfarenhet?
    Vi har en acta graco logico s! Bilder finns i mitt galleri med babyskyddet på chassit.  
    Mamma till prinsen Jacob född 2002 + grodan Max född 16/8 v.30+6
  • Finasteunge

Måste bra fråga.
    nått ja ska tänka på när ja köper bugan på måndag??? innan ja går ut från butiken??

• Finessan
    mamma på vift skrev 2008-04-26 10:29:55 följande:
    Vi har en acta graco logico s! Bilder finns i mitt galleri med babyskyddet på chassit.  

Denna har jag funderat på, men läste sen att den var väldigt tung. Stämmer det? Hade tankar på en BeSafe iZi Sleep också, men den är ännu tyngre om jag förstått rätt?

Kikar in hos dig.

Än har den feta damen inte sjungit
  • oOrosamarängerOo
    Finasteunge skrev 2008-04-26 10:44:35 följande:
    Måste bra fråga. nått ja ska tänka på när ja köper bugan på måndag??? innan ja går ut från butiken??
    Testa handtaget ordentligt kanske, dra av all kraft.
  • mamma på vift
    Finessan skrev 2008-04-26 10:45:59 följande:
    Denna har jag funderat på, men läste sen att den var väldigt tung. Stämmer det? Hade tankar på en BeSafe iZi Sleep också, men den är ännu tyngre om jag förstått rätt? Kikar in hos dig.
    Nja den beror nog på. Jag upplever den inte som tung....jo kanske om man ska bära i en halvtimme men det gör jag sällan då sätter jag den på buggan istället. Tycker att den är ombonad och mysig för bebis med gott om plats.
  • Finessan

Mamma på vift, såg jättebra ut. Och vilka fina sufletter du syr!

Än har den feta damen inte sjungit
  • mamma på vift
    Finessan skrev 2008-04-26 10:52:00 följande:
    Mamma på vift, såg jättebra ut. Och vilka fina sufletter du syr!
    Tack!

Ja jag tycker att den är toppen o så smidig att bara klicka fast. Undrar hur jag klarade mig utan detta till stora pojken när han var liten Fundersam Räcka ut tungan
  • snöstjärna

Finessan:

Vi valde en BeSafe izi Sleep å jag kan rekommendera att använda buggans adaptrar till den, ju tyngre bebis blir desto jobbigar blev stolen att bära.

Jag tror jag kommer välja en annan stol när det blir syskon, den var otroligt tung att bära som den är. Men liggfunktionen var kanon i början då han sov mycket i stolen å man kunde ut å gå med stolen på vagnen med adaptrarna.

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • Lille Mammsen
    Satu skrev 2008-04-26 09:07:11 följande:
    Jag var i Simpleworld i förrgår det var inte mycket hvar, ett par solskydd till Gecko var det enda jag såg. Annars också ganska urplockat, hittade dock en katvig body till lilltjejen. Men de hade alltså rea fortfarande.
    du såg inte va dom tog för solskydden? Inga sol-suffletter? (gecko)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13