• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Duntoffla
    Emmsa skrev 2008-04-27 12:57:45 följande:
    hej jag har en son som blir 2 till sommaren och en lite drygt 3 åring hemma.. undrar om min 2 åring blir för stor för en cam?? är ju så sugen på en!!är de som säls på babytrader de med nya chassin tror ni??
    Kan inte svara på din första fråga om en Cam är för liten för din 2-åring. (min son är 7 månader) Däremot kan jag svara på den andra. Har nyss fått hem en vagn från Babytrader och det är med nya chassit dvs med "snäppen" vid höj/sänkningen av handtaget.
  • Azel
    Emmsa skrev 2008-04-27 12:57:45 följande:
    hej jag har en son som blir 2 till sommaren och en lite drygt 3 åring hemma.. undrar om min 2 åring blir för stor för en cam?? är ju så sugen på en!!är de som säls på babytrader de med nya chassin tror ni??
    Beror på hur stor han är kanske, men min son som blir 3 i sommar får fortfarande plats i den utan problem, och sover bra i den
  • Emmsa

han är ca 87 lång och väger ca 14 kg tror du det funkar då eller är det bortkastade pengar.. har endast en softy emmaljunga o inget sovläge på denna.. så man vill ju gärna ha en med liggläge... :)

• Emmsa

glömde fråga.. vad är att föredra.. fleece eller canvas?? och om man är intresserad av en sydd dyna var hittar man dessa??

• leson76

Trullsa här hade köpt en superfin sittdyna (retro) från uni på söder

• fröken ida

Uni har en webshop också för er som inte bor i Stockholm eller Linköping. Tyvärr säljer de bara kläder där än så länge men det kanske går att fixa om man frågar. Sittdynan var verkligen skitsnygg och jag får verkligen kämpa för att inte gå och köpa en likadan med en gång

• leson76

Kan man inte pumpa däcken på Buggan med vanlig cykelpump? Det saknades luft i ena däcket...hrm

• Kajsan
    leson76 skrev 2008-04-27 14:22:41 följande:
    Kan man inte pumpa däcken på Buggan med vanlig cykelpump? Det saknades luft i ena däcket...hrm
    Jag försökte igår, och med den vi hade funkade det inte.
    Så jag köpte mig ett underhållsset på simpleworld på rea
  • leson76
    Kajsan skrev 2008-04-27 15:06:06 följande:
    Jag försökte igår, och med den vi hade funkade det inte.Så jag köpte mig ett underhållsset på simpleworld på rea
    Det var det värsta...att man måste köpa specialpump *morr*.  Kunde ju i alla fall fått litta luft i däcken....är det för mycket begärt när man köper vagn för flera tusen Flört
  • Duntoffla
    leson76 skrev 2008-04-27 14:22:41 följande:
    Jag pumpade mina vinterdäck med pump på Statoilmacken. Det funkade bra.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13