• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • oOrosamarängerOo
    supermami skrev 2008-04-30 22:40:21 följande:
    Svar på #6334ar inte sommarsufletten gjord av fleece??
    Finns både i fleece o canvas( i 4 färger)
  • Bäbbemaggen
    AnniPanni skrev 2008-04-30 13:28:50 följande:
    På en cam? Du kan fästa det på hela sidorna på chassit (fast det går inte överallt när man har liggdelen på). Jag har hjaft mitt både påknäppt ifrån insidan o utsidan. Det går med andra ord att sätta lite som man vill.Första gångerna krävdes det dock lite styrka för att det skulle knäppa fast. Jag brukar sätta fast ena sidan först o sen trycka i andra sidan. Man spänner helt enkelt bara fast det på chassit, superenkelt men det kan krävas att man gör det ett par gåmger innan man får in snitsen. Jag var skraj att ha sönder hela fästet först men det gick bra. (jag har mugghållaren på ena sidan så mitt parasoll sitter oftast på höger sida under bromsen-gäller bara att vara försiktg med broms"sladden")
    Tack snälla du för hjälpen, funkade klockrent!

Fortsatt trevlig valborg!  :)
  • ZAFT
    Duntoffla skrev 2008-04-30 22:50:28 följande:
    Orange skulle jag tagit
    Ja kanske kör på den, äslakr ju min åkpåse som är orange så då vet ajg ju att jag med stor sannolikhet kommer gilla parasollet oxå
    Den vackraste stunden i livet var den när du kom
  • Duntoffla
    FrökenFräken84 skrev 2008-05-01 00:08:03 följande:
    Ja kanske kör på den, äslakr ju min åkpåse som är orange så då vet ajg ju att jag med stor sannolikhet kommer gilla parasollet oxå
    Ja, då passar den ju ihop med både brunt, svart och grått och eftersom du redan har påsen i stark färg skulle jag nog inte blanda in fler färger tror jag. i så fall gult
  • Azel
    martina78 skrev 2008-04-30 23:03:34 följande:
    Kolla in www.abcleksaker.se under praktiska prylar och sen övrigt, där finns en travelbag för bilstolar - undrar om den skulle passa för Bee iaf, står inga mått tyvärr
    Åhh, den borde ju va stor, man kanske ska maila och fråga
  • ZAFT
    Duntoffla skrev 2008-05-01 00:12:06 följande:
    Ja, då passar den ju ihop med både brunt, svart och grått och eftersom du redan har påsen i stark färg skulle jag nog inte blanda in fler färger tror jag. i så fall gult
    Ja precis får inte blir för mycket av det goda heller  (med för många färger)
    Ska kila in på kidzshop å kika nu
    Den vackraste stunden i livet var den när du kom
  • USAmom

Hej alla Buggaälskare!

Denna fråga gäckar mig lite: när vet man att barnet är redo för att gå från liggdelen till sittdelen när man har en Cameleon? Är det relaterat till hur bra barnet sitter upp själv på golvet, till vikt eller längd, eller får man "bestämma" själv?

Känner mig väldigt osäker ...

Angående priser på Bugaboo Cameleon här i USA så köpte jag min för 900 dollar plus 7 procents moms. Dollarn står ju i lägre än 6 kr så att köpa en vagn här borta är trevligt för plånboken. Oftast handlar jag på Buybuy Baby för jag tror att Neimann Marcus har dyrare priser än Buybuy Baby.

• mini2007

Nä kollade deras hemsida, samma priser som NM! Kanske skiljer i butik?

USAmom skrev 2008-05-01 04:25:45 följande:
    Hej alla Buggaälskare!Denna fråga gäckar mig lite: när vet man att barnet är redo för att gå från liggdelen till sittdelen när man har en Cameleon? Är det relaterat till hur bra barnet sitter upp själv på golvet, till vikt eller längd, eller får man "bestämma" själv?Känner mig väldigt osäker ...Angående priser på Bugaboo Cameleon här i USA så köpte jag min för 900 dollar plus 7 procents moms. Dollarn står ju i lägre än 6 kr så att köpa en vagn här borta är trevligt för plånboken. Oftast handlar jag på Buybuy Baby för jag tror att Neimann Marcus har dyrare priser än Buybuy Baby.
  • Dis

Någon som vet om det går att beställa en cam med basen i denim och annan toppfärg från babytrader?

• oOrosamarängerOo
    martina78 skrev 2008-04-30 23:03:34 följande:
    Kolla in www.abcleksaker.se under praktiska prylar och sen övrigt, där finns en travelbag för bilstolar - undrar om den skulle passa för Bee iaf, står inga mått tyvärr
    http://www.amvina.se/sunshinekids/travelbag.aspx bättre bild på den, så kanske en uppfattning. Den säljs ju på babyland oxå, så ring dit o hör om mått. Kanke finns kvar i Bromma på rean om nån bor i sthlm och ute efter den billigt.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13