• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • silverkatt

Mallan brallan: Får kolla med henne då. Bebisen kommer inte förren 25 Juli så då kanske de hinner komma

• Lille Mammsen
    Tili skrev 2008-05-06 07:32:51 följande:
    Någon som vet vart jag kan köpa framhjulen billigast i Stockholm?Ett av hjulen gick av trots travelbagen när vi flög. Lite tråkigt eftersom jag ska sälja vagen och nu måste lägga ut mer pengar på den.
    Varför anmälde du ej detta på plats?? Dom ers. skador!
  • mollan nu
    Caeruleus skrev 2008-05-06 09:43:38 följande:
    mollan nu skrev 2008-05-06 09:40:05 följande: Absolut går det att göra så...men jag är lite fånig och tycker inte riktigt om när det "dinglar och har sig" .
    hehe det förstår jag. Tycker inte heller om dingel
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • Lille Mammsen

mollan nu skrev 2008-05-06 09:20:26 följande:

Jag har oxå köpt en svart bee och tänkte kolla hur de här ser ut: www.biltema.se/products/product.asp reflextejp på förra vagen som var skitbra men den är slut nu
    Har testat dessa & dom va bra! Bombade mitt Duo UJ chassi med dessa som oxå va svart!
  • Chai Latte

hello! ska beställa min bugaboo på lördag! *längtar*

undrar hur det e att ha de med ljusatyger? blir det lätt smutsigt? pratar om canvas tyget...

funderar på hel brun eller hel beige... off white skulle ju inte heller va helt fel

• mollan nu
    Lille Mammsen skrev 2008-05-06 09:58:52 följande:
    Har testat dessa & dom va bra! Bombade mitt Duo UJ chassi med dessa som oxå va svart!
    Låter jättebra! Då ska det inhandlas reflexer vid nästa biltema besök
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • oOrosamarängerOo

Har oxå dedär klisterreflexerna från biltema, håller med om att de är bra. Dock har sonen pillat bort dem från chassit o kommer inte ihåg vart jag lagt kartan, så har nu ett par gula rullreflexer.

• mallan brallan
    Trojka: Okej okej okej, nuuu lugnar vi ner oss lite här.
    Vi hade diskussionen uppe några sidor bak, men nu hittar jag det inte längre.
    MEN, jag va inne hos Familjetorget här i sthlm å dom hade inte hört om att det
    skulle komma en rosa Bee. Men du THJ borde ju veta, hon är ju trots allt
    Bugaboo-återförsäljare.
    Vart är vår ledsagare när vi behöver henne??
  • oOrosamarängerOo
    mallan brallan skrev 2008-05-06 10:04:16 följande:
    Trojka: Okej okej okej, nuuu lugnar vi ner oss lite här. Vi hade diskussionen uppe några sidor bak, men nu hittar jag det inte längre.MEN, jag va inne hos Familjetorget här i sthlm å dom hade inte hört om att det skulle komma en rosa Bee. Men du THJ borde ju veta, hon är ju trots alltBugaboo-återförsäljare.Vart är vår ledsagare när vi behöver henne??
    Rosa bee ska väl komma till Sverige vill jag minnas att en av experterna skrivit?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13