• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Senap

Jag hade inga problem men andra har fått dåligt med svar och lååång väntetid.

Dis skrev 2008-03-13 09:43:22 följande:
    Jo jag har koll i bildtråden :) Hur var det med Ping Pong är det bra att köpa därifrån?
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • Mamma Anna

Dis:
    japp, jag fick rabatten så nu är den beställd och betald. Väntar redan otåligt ha ha

ang ping-pong så kollade jag på sidan men hittade inga Bugaboovagnar eller tillbehöv så det kändes lite halvt oseriöst. Jag vill gärna kunna titta på grejerna på sidan innan jag beställer

• Safireee

Julia101 skrev 2008-03-12 21:34:07 följande:

När byte ni till sittdelen?
    Vi körde med sittdel från att dottern var 4 månader. Men hon satt med stöd då och nu vid 5 månaders ålder sitter hon utan stöd på golvet. Men jag tror inte det är något måste egentligen pga sittdelens utformning samt om man ser till att ha den på mellanläget och inte helt uppfälld.
  • mrsjling

Jag tycker ändå att den är ganska diskret! Ingen tuttifrutti liksom. Klart du ska ha den! Våga våga!

Dis skrev 2008-03-13 09:39:06 följande:
    Vad kul, spontant blir känner jag för den kombon. Blir nästan lite speedad av glädje när jag tänker på den hehe..men sen blir jag feg och tänker att den är för vågad..men det är tråkigt att vara feg :)
  • Micjah

Ingen som har bild på mörkblå/mörkblå canvas med sittdel??
    Har ännu bara sett med liggdel..

Velar mellan den och grå bas/brun top, men svårt är det!
    Funderar lite på vilken som är lättast att kombinera med annat..
    Vilken färg på åkpåsen skulle ni ta till dessa kombos?

Tack på förhand

• mollan nu
    Micjah skrev 2008-03-13 10:54:43 följande:
    Ingen som har bild på mörkblå/mörkblå canvas med sittdel??Har ännu bara sett med liggdel..Velar mellan den och grå bas/brun top, men svårt är det!Funderar lite på vilken som är lättast att kombinera med annat..Vilken färg på åkpåsen skulle ni ta till dessa kombos?Tack på förhand
    Jag är så praktisk av mig att jag skulle ta samma färg på åkpåsen som basen. Så kan man byta top hejvilt utan att bry sig om åkpåsen
    Både blå och grå bas funkar väl med alla färger på top? Skulle jag köpa ny bugga idag skulle det bli en brun bas och orange, sand och röd canvas
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • Stargirl
    Micjah skrev 2008-03-13 10:54:43 följande:
    Ingen som har bild på mörkblå/mörkblå canvas med sittdel??Har ännu bara sett med liggdel..Velar mellan den och grå bas/brun top, men svårt är det!Funderar lite på vilken som är lättast att kombinera med annat..Vilken färg på åkpåsen skulle ni ta till dessa kombos?Tack på förhand
    Jag skulle matcha åkpåsen med basen. Sen så skulle jag välja brun lr Blå ist för grå. Den känns lite tråkig Generad faktist.
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • Micjah

Jag vet..men kanske lättast att kombinera med alla olika topar man mååååste köpa och sy sen

Stargirl skrev 2008-03-13 11:18:46 följande:
    Jag skulle matcha åkpåsen med basen. Sen så skulle jag välja brun lr Blå ist för grå. Den känns lite tråkig  faktist.
  • Preciouss

Hur ska man bädda liggdelen i Juni?
    Köper man en madrass till o lägger in så det blir mjukt? Har köpt ett fårskinn. Det kanske blir för varmt på sommaren?

• mollan nu

Räcker inte madrassen som ingår? Vi använde tyvärr ine buggan när dottern var så liten men jag tror den borde räcka.
    Fårskinn blir troligtvis för varmt.

♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13