• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • ewamarie
    Aprilbäbis: Tycker att du skall satsa på Cameleonen om den är fräch. Den är ju lite längre i "bäddmåtten" vilket innebär att ni kan ha den längre tid. Sen så är det ju bra med höj- och sänkbart handtag.
    Ja, och så kan man ju variera cameleonen i det oändliga. Det går ju inte på Geckon.
    Världens vackraste Mira Juli-06, Bebis i magen BF Juni-08
  • jompa

Måste fråga er som har Been, ser att det ligger några ute på Blocket som bara är använda nån månad eller så, skulle ni säga att det är bara en resevagn? Funderar på att köpa en och använda den mest och ha Camen som komplement om man behöver.

• Lourdes
    jompa skrev 2008-05-08 14:11:16 följande:
    Måste fråga er som har Been, ser att det ligger några ute på Blocket som bara är använda nån månad eller så, skulle ni säga att det är bara en resevagn? Funderar på att köpa en och använda den mest och ha Camen som komplement om man behöver.
    Jag tycket det är mer än en resevagn, jag använder nästan aldrig min cam längre. Tar Been till affären, lekplatsen och dagis, älskar den!
  • Lille Mammsen
    Aprilbäbis skrev 2008-05-08 13:00:55 följande:
    mammsens: den är grå-svart med blå suflett. Finns på blocket. Nån speciell anledning att du undrade?
    Om jag skulle bli AVIS blev väl det...lite iallafall
  • Stargirl
    jompa skrev 2008-05-08 14:11:16 följande:
    Vi har rest med våran Bee två ggr redan men använder den till vardags som en vanlig vagn. Maken använder inte Cameleon längre alls och tar alltid Bee men jag varvar.
    Jag tycker Bee är mycket mer än en resveagn.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Aprilbäbis

mammsens: Det känns ju bra att göra nån lite avis;) Vad har du för vagn?

• Lille Mammsen
    Aprilbäbis skrev 2008-05-08 13:19:54 följande:
    Nu såg jag att man kan köpa en gecko för under 6000 ny skulle ni hellre göra det än att köpa en cameleon för 5000 begagnad? (o6:a) Tacksam för svar för jag ska köpa den idag så nu vart jag velig!
    Svårt men jag valde en NY Gecko iallafall! Gav 5490:- för min men vet att den butik sålde ut några för 4990:- & några butiker för 5900:-
  • WilliamNellyJamie
    Ja nu ringde de från affären ang rekl av chassit (min har ju en icke fungerande broms) samt bumperbaren är dålig

ja den skulle komma om 2 veckor from det de anmälde så det är nästa torsdag!!!!
    får se om det kommer något men de var trevliga nu och hoppas det fortsätter så.

Man blir lätt känslig när det kommer till vagn för det är ju vårat färdmedel, många som jag har ju inget annat sett att ta sig fram på dagarna då är man totalt beroende av att den fungerar sen har man betalt en stor slant för denna vagn så förväntar man sig att den fungerar..........
    William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • kristinaa75
    Mawe123 skrev 2008-05-08 11:49:39 följande:
    Ang de felaktiga chassina så fick jag det här svaret idag på min fråga om de skickat mig ett nytt än.
    We are still waiting for the frames, it is a big problem.
    I received a few new frames last week and what do you think...
    all the same problem.
    We are thinking for a new and better option.
    I will let you know ASAP.
    Vad tror ni hon menar med a new and better option, mailet är från babytrader, nån mer som haft kontakt med dem ang reklamationer nyligt? Är det någon som kräft någon form av ersättning eller kompensation från dem, med tanke på att man betalt för en komplett fungerande vagn men egentligen inte fått något fungerande chassi ännu..
    Jag fick samma svar idag när jag mailade och frågade. Undrar också vad de menar..
  • TAALs mamma

Har frågat förrut men inte fått något svar.. Är det någon som vet hur det funkar att komma av och på bussar själv med en BEE?
    Tänker mest på dom gamla bussarna med flera trappsteg..

Vore jätte snällt om någon kunde svara..

Tack!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13