• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • trullsa

07:ans var kanon, dom kanske tom har den billigare.

sommarfluga skrev 2008-05-08 09:32:07 följande:
    Såg att det var vild diskussion om Camens nya chassie, här i tråden... Har beställt en Cam från en svensk butik och såg nu att dom även sålde 07:ans chassie... Ska jag be att få en 07:a istället för 08:a eller ska jag chansa på att 08-chassiet jag får är felfritt? Vad tycker ni??
  • Fru Indosaurie
    Lourdes skrev 2008-05-08 09:39:34 följande:
    Någon USA webshop som skickar till Sverige? Vill ha en rosa canvas solsufflett..
    www.neimanmarcus.com
    så speciellt billigt kanske det inte blir men
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • oOrosamarängerOo
    Milliemolly skrev 2008-05-08 08:31:27 följande:
    någon som har sommarsufletten i canvas? bild? är lite sugen på en sådan. men synd att den bara finns i 4 färger.
    Jag har sand canvas, kan fota senare idag.
  • Fru Indosaurie
    WilliamNellyJamie skrev 2008-05-08 07:46:10 följande:
    HJÄLPok är det någon som vet hur mycket man kan beställa från usa utan att åka på tull?????
    varans värde måste understiga 500 kr och vara en gåva. Är det något du köpt så är det alltid tull. Dessutom tillkommer postens avgift.
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • anka1791
    WilliamNellyJamie skrev 2008-05-07 23:18:31 följande:
    ANG KNODDnär jag var i butiken för en vecka sen så kunde de inte skriva mail till dem utan jag fick hjälpa dem att skriva för hon verkade aldrig ha skrivit ett mail ang rek och hon var ansvarig för det......när jag kom så sa hon när hon tittade på kvittot att jaha men bumperbaren ingår ju inte du har ju betalat bara 7700 kr....(eftersom de inte hade top tyget så köpte jag inget där) jag sa va!!!! men jag har ju köpt hela vagnen här, hon tror typ inte mig men det står ju 7700 kr säger hon igen och jag förklarde då att ja chassit är köpt här alltså hela vagnen men inte top tyget och bumperbaren ingår väl till vagen eller? jo det gjorde det....nochalant sagt sa hon det.....eftersom den är sönder kan jag inte bära upp den till lägenheten utan måste väckan min son jämt!!!! sen är ju bromsen sönder så den kan aldrig lämnas och flygit runt på tunnelbanan så många gånger..... men på dem så verkade det som de aldrig gjort detta förut och var inte trevliga alls och jag är alltid trevlig!!!!!
    Katjan skrev 2008-05-07 23:53:02 följande:
    känner igen mig så väl i din situation.. tyvärr =/.  Jag kommer aldrig köpa en vagn där mer. Hatar verkligen när affärer är otrevliga mot sina kunder.
    Vad tråkigt! Min erfarenhet av dom är att dom är väldigt tillmötesgående, de jag har pratat med där har alla varit trevliga och hjälpsamma, jag har även fått svar på mail jag skickat.
    Det var såklart fel på mitt chassi också, men jag ringde dit och fick byta ut det på stört, köpte vagnen på fredagen och på måndagen åkte jag dit och fick ett nytt.
    Tänkte bara att det kanske beror på vem man pratar med där, men det är ju helt klart jättetrist att inte få svar och då går man ju såklart inte tillbaka dit igen!
  • oOrosamarängerOo
    Lourdes skrev 2008-05-08 09:57:24 följande:
    Förresten lyser solen in i sol suffletten, i "uv hålen" ?
    Näpp!
  • Duntoffla
    sommarfluga skrev 2008-05-08 09:32:07 följande:
    Såg att det var vild diskussion om Camens nya chassie, här i tråden... Har beställt en Cam från en svensk butik och såg nu att dom även sålde 07:ans chassie... Ska jag be att få en 07:a istället för 08:a eller ska jag chansa på att 08-chassiet jag får är felfritt? Vad tycker ni??
    Det är en del som har fel på ex dec 2007 också så det är nog tyvärr ingen garanti. Jag har från juni 2007 och än så länge är det helt. Köpte det dock 08. Det jag vill säga är att även om du köper en vagn nu så kan den ha 07´s chassi och det kan ändå vara knas med det. Men försöka duger ju Vet inte när problemen började uppstå...
    Älskade Noel
  • Lille Mammsen

Sitter & funderar på bra/snygg/OK komb. när min Gröna klädsel kommer (sitts+varukorg+sufflett)! Har ju en svart Gecko nu & rullar liggdelen (en bebbe på snart 3mån)! Har ju köpt Sommar/UV sufflet+skyddet oxå (silverfärgat)!Tänker försöka anv. den svarta suffletten så lite det bara går nu i sommar då jag vill att den ej skall bli blekt eller så!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13