• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Duntoffla
    sommarfluga skrev 2008-05-08 20:03:11 följande:
    Aha, då är det alltså både 07:ornas och 08:ornas chassie som kan krångla. Då kan jag ju för all del lika gärna ta en 08:a Tack för svaren!
    De som garanterat inte strular är de med två "vred" istället för snäppfästena. från 06
    Älskade Noel
  • Vintersjäl

Då blev det aningens knepigare eftersom butiken jag beställde ifrån bara hade chassien från 07 och 08... Men jag får hålla tummarna för att jag får ett chassie som inte krånglar! Mailade butiken och bad dom dubbelkolla vagnen, och speciellt handtaget, innan dom skickade iväg den till mig

• Finasteunge
    sommarfluga skrev 2008-05-08 20:10:45 följande:
    Då blev det aningens knepigare eftersom butiken jag beställde ifrån bara hade chassien från 07 och 08... Men jag får hålla tummarna för att jag får ett chassie som inte krånglar! Mailade butiken och bad dom dubbelkolla vagnen, och speciellt handtaget, innan dom skickade iväg den till mig
    Tror inte du får välja chassi. chassit ligger kartong med basfärjen du valt.
    Jesper 070816
  • Duntoffla
    sommarfluga skrev 2008-05-08 20:10:45 följande:
    Det är bara att hålla tummarna.
    Älskade Noel
  • Vintersjäl

3Aug - Jag misstänkte att det var något sånt också, men hade 07:orna varit felfria så hade jag nog mailat och frågat om det gått att byta i alla fall

• Ullis B

Hej!

Vist var det någon här som hade köpt en cameleon med endast sittdel från babytrader? vad fick ni ge i så fall. Verkligen tacksam för svar.

• Finasteunge
    sommarfluga skrev 2008-05-08 20:39:02 följande:
    3Aug - Jag misstänkte att det var något sånt också, men hade 07:orna varit felfria så hade jag nog mailat och frågat om det gått att byta i alla fall
    Ja det är klart.
    Ja jag har ett chassi december 07 som det är fel på. och det verkar som att det är mäst dom i december 07 som det är fel på och sen några en staka som är gjorda tidigare och senare.
    Jesper 070816
  • LillaMiss Piggy

Snabbt svar please.....ska skicka beställníng idag. Har bestämt mig för en röd klädsel till vagnen . Vill ha en till liggdelen oxå.  Någon som vet vad liggklädseln kostar från BT?? Har fått 2 olika besked.Frågan är om man behöver just deras solskydd? Någon som har provat annan? Dyrare? Billigare?

• mammatill2härligavildar
    Mållgan skrev 2008-05-08 18:58:09 följande:
    Vad är det för bäddmått i liggdelen i cameleon???Hur bäddar ni som använder den? Får bebis i augusti och tänkte bädda med påslakan och täcke men bebisen får ligga på täcket med filt beroende på hur varmt det är. Men hur gör man på vintern? Har ni åkpåse till era småttingar eller har man täcke och "locket" över sittdelen?? Låter ju kanske konstigt att ha täcke när bebisen har overall. Vet inte hur vi ska göra.
    Puffar lite för min egen fråga Glad
  • Kajsan

Nää vad jag blir besviken!
    La in en jätteorder på kidzshopen för några dagar sen och mejlade idag för att kolla om det kommer innan helgen.
    Får svar nu att INGET fanns i lager, fast det står på hemsidan att det finns
    Nu måste jag leta nån snnanstans, jag är i desperat behov av parasoll ju
    Jag som ville beställa allt på samma gång , därifrån

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13