• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Trojka

Har Barnbutiken någon hemsida? På Babyshops hemsida fanns bara två färgvarianter av PPB och ingen av dom föll mig riktigt i smaken.

Några fler förslag på skötväska till grå/offwhite bugga?

• Duntoffla
    Trojka skrev 2008-05-08 18:12:41 följande:
    Har Barnbutiken någon hemsida? På Babyshops hemsida fanns bara två färgvarianter av PPB och ingen av dom föll mig riktigt i smaken. Några fler förslag på skötväska till grå/offwhite bugga?
    Barnbutiken.net men jag tror inte att väskorna finns på nätet. På petunias hemsida i USA finns det mycket mer att välja på. Jag har en beställd via en kompis därifrån.

Hmm...fler förslag? Ju-Ju-be? Kolla på Pippilotta.se. De har rätt mycket skötväskor.
    Själv har jag en skip hop och en Oioi Hobo (och snart en petunia saffron roll)
    Älskade Noel
  • Fröken Småland
    Trojka skrev 2008-05-08 17:48:46 följande:
    Men så surt. Min OiOi Hobo har gått sönder! Vad ska jag ha för skötväska nu då? Vill inte ha OiOi igen, och heller inte Skip*Hop.
    Vad är det som gått sönder? Reklamation? Sånt där är jag petnoga med; har jag betalat en rejäl summa för en vara så skall den banne mig hålla också. Alla kvitton sparas med notering på baksidan *så himla redig*. Man kan reklamera mycket oftare än man tror!
  • Trojka
    mamma2003 skrev 2008-05-08 18:40:48 följande:
    Vad är det som gått sönder? Reklamation? Sånt där är jag petnoga med; har jag betalat en rejäl summa för en vara så skall den banne mig hålla också. Alla kvitton sparas med notering på baksidan *så himla redig*. Man kan reklamera mycket oftare än man tror!
    Jag har mejlat butiken, men har inte så höga förhoppningar då jag inte har kvar kvittot (kanske dags man växer upp och börjar spara sånt ). Generad Det är ett av plastfästena till bärremmen som gått av, det som är fastsytt i väskan.

Duntoffla: Tack för tipset, igen. Där fanns ju en hel del.
  • oOrosamarängerOo
    Trojka skrev 2008-05-08 18:45:06 följande:
    Jag har mejlat butiken, men har inte så höga förhoppningar då jag inte har kvar kvittot (kanske dags man växer upp och börjar spara sånt).  Det är ett av plastfästena till bärremmen som gått av, det som är fastsytt i väskan. Duntoffla: Tack för tipset, igen. Där fanns ju en hel del.
    Men köpte du den på nätet eller i en butik, för om det va i en nätshop så finns ju uppgifter på köpet utan kvitto.
  • Trojka
    SooJuicy skrev 2008-05-08 18:49:06 följande:
    Men köpte du den på nätet eller i en butik, för om det va i en nätshop så finns ju uppgifter på köpet utan kvitto.
    Menar du det? -glad- Då finns det ju hopp! Köpte den på nätet.
  • mammatill2härligavildar

Vad är det för bäddmått i liggdelen i cameleon???

Hur bäddar ni som använder den? Får bebis i augusti och tänkte bädda med påslakan och täcke men bebisen får ligga på täcket med filt beroende på hur varmt det är. Men hur gör man på vintern? Har ni åkpåse till era småttingar eller har man täcke och "locket" över sittdelen?? Låter ju kanske konstigt att ha täcke när bebisen har overall.
    Vet inte hur vi ska göra.

• imsa

hrm...fick ett mail precis om att ett inlägg jag skrivit här blivit bortplockat... varför undrar man ju då?

Hrm...jaja.

Tänkte passa på att fråga igen vad man behöver för sommargrejer till camen. Sommarsuflett, uv-skydd eller parasoll?

♥ nu är hon här ♥
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13