• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • LillaMiss Piggy
    LillaMiss Piggy skrev 2008-05-08 21:06:06 följande:
    Snabbt svar please.....ska skicka beställníng idag. Har bestämt mig för en röd klädsel till vagnen . Vill ha en till liggdelen oxå.  Någon som vet vad liggklädseln kostar från BT?? Har fått 2 olika besked.Frågan är om man behöver just deras solskydd? Någon som har provat annan? Dyrare? Billigare?
    någon??
  • Corpset
    Kajsan skrev 2008-05-08 21:23:36 följande:
    Nää vad jag blir besviken!La in en jätteorder på kidzshopen för några dagar sen och mejlade idag för att kolla om det kommer innan helgen.Får svar nu att INGET fanns i lager, fast det står på hemsidan att det finns Nu måste jag leta nån snnanstans, jag är i desperat behov av parasoll ju Jag som ville beställa allt på samma gång , därifrån
    Jag råkade ut för ungefär samma sak och beställde från 1klass istället. Superbra service och snabbt gick det också.
  • thj
    Kajsan skrev 2008-05-08 21:23:36 följande:
    Nää vad jag blir besviken!La in en jätteorder på kidzshopen för några dagar sen och mejlade idag för att kolla om det kommer innan helgen.Får svar nu att INGET fanns i lager, fast det står på hemsidan att det finns Nu måste jag leta nån snnanstans, jag är i desperat behov av parasoll ju Jag som ville beställa allt på samma gång , därifrån
    Har inboxat dig vännen
    Kram
  • Kajsan
    Corpset skrev 2008-05-08 21:44:06 följande:
    Jag råkade ut för ungefär samma sak och beställde från 1klass istället. Superbra service och snabbt gick det också.
    Jag gillar Kidzshops service ( ja, 1klass är också bra, och toddler med för den delen )
    Men just kidzshop är bra för de har så mycket Bugaboo stuff där!
  • mallan brallan

Hörrö du Kajsan å alla ni andra för den delen,
    hade inte du/ni Ju Ju Be - Be All??

• Kajsan

mallan brallan skrev 2008-05-08 22:02:35 följande:

Hörrö du Kajsan å alla ni andra för den delen,hade inte du/ni Ju Ju Be - Be All??
    Joo, och Be Small.Helt grym, 19870 olika fack.
  • Cassandra87

Efterlyser beskrivning av hur man får på ståbrädan på bugaboo cameleon. Samt vad de är för delar som behövs för detta.

Tack i förhand!

Mvh
    Cassandra

• Kajsan
    Cassandra87 skrev 2008-05-08 22:38:02 följande:
    Efterlyser beskrivning av hur man får på ståbrädan på bugaboo cameleon. Samt vad de är för delar som behövs för detta.Tack i förhand!MvhCassandra
    Det här skrev nån för ett tag sen ( minns ej vem)

Ta dem svarta och tryck in dem på den tjocka pinnen som går från stort hjul till storthjul

Placera dem så långt i du kan på den svarta plasten (fästet har 2 skåror och plasten har två utstående delar som ska glida in i skåran). När du tror att de itter så pressa in dem ännu mer och när du pressat in dem tillrckligt gör det igen

Sen lägger du chassit på sidan på glovet och skjuter in de svarta utstående delarna under de svara fästen.

VOILA!!!
  • Mawe123
    Ullis B skrev 2008-05-08 20:48:11 följande:
    Hej!Vist var det någon här som hade köpt en cameleon med endast sittdel från babytrader? vad fick ni ge i så fall. Verkligen tacksam för svar.
    Jag köpte en cam med bara sittdelen från dem i mars, mailade dem och bad att få köpa utan carrycot och betala i dollar + att jag ville ha nykundsrabatten på 50 euro, det gick jättebra, summan som drogs från mitt kort blev 6030kr.

Men nu tror jag att de har höjt dollarpriset..

Men mitt chassi är från sept 2007 och strular så nu väntar jag på ett nytt, suck.
    William 000213, Lowe 070712
  • madebyinferno
    Tejja skrev 2008-05-07 23:04:25 följande:
    Martina78- de ville väl komma ifrån de något meckiga vreden för att låsa styret, Det var därför jag inte ville köpa en äldra vagn, för jag ville ha de enklare, men jag ville ju ha en felfri enklare!
    Ja ett felfritt lätt är ju drömmen Hade nog blivit galen att skruva på något varje gång jag ändrar höjden på styret - typ tio ggr till och från dagis när tösen hoppar av och på ståbrädan tex men annars gör man väl inte det sååååå ofta kan jag tänka
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13