• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Emmsan

o så tycker jag att min gigantiska emmaljunga city cross tar plats i huset då den endast är tänt att användas ett tag då jag inte kunde vända ujn mot mej ;) så en uj o en cam lutar det åt nu så jag har lite att göra på blocket kan jag tro ;)

• Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-05-12 14:14:39 följande:
    o så tycker jag att min gigantiska emmaljunga city cross tar plats i huset då den endast är tänt att användas ett tag då jag inte kunde vända ujn mot mej ;) så en uj o en cam lutar det åt nu så jag har lite att göra på blocket kan jag tro ;)
    Finns många på blocket + tradera!!
  • Amanda
    Lille Mammsen skrev 2008-05-12 14:08:38 följande:
    saknar du bara UJ´n liiiite
    Hihi ja jag saknar den bara lite grann, vill ju testa så många olika vagnar som möjligt innan sonen blir för stor Skulle helst vilja ha både en UJ och en Bugga.
    Men det säger jag inte till maken, då blir han fullkomligt galen (han gillade för övrigt UJ bättre än Buggan då han tyckte den var mer lättkörd än vad Camen är).
  • Fröken Småland

Emmsan och Amanda: Är det tio små afrikaner därborta i UJ-tråden?

Ang pris: Det beror ju såklart på skick och tillbehör. Men en naken Cameleon som är i fint skick ligger på omkr 6.500:-, lite mindre om den är ett år eller äldre. Tillbehör ligger sedan på 60-75% av nyvärdet ungefär, beroende på skick.

Och Emmsan: JA!!! Den är precis så underbar som alla säger.

• Lille Mammsen
    Amanda skrev 2008-05-12 14:23:14 följande:
    Hihi ja jag saknar den bara lite grann, vill ju testa så många olika vagnar som möjligt innan sonen blir för stor Skulle helst vilja ha både en UJ och en Bugga.Men det säger jag inte till maken, då blir han fullkomligt galen (han gillade för övrigt UJ bättre än Buggan då han tyckte den var mer lättkörd än vad Camen är).
  • mammatill2härligavildar
    mollan nu skrev 2008-05-12 14:06:58 följande:
    Vi hade madrass, plastad frotte, en frottehandduk och sen lakan. La jag Alma rakt på plastade frotten svettades hon järnet. Alltid två filtar med, en tunn bommulsfilt och en tjockare i velour. Kudde hade vi oxå, mest för det var gulligt På vintern var det tunnare overall och åkpåse. Jag bar ofta Alma då hon var en bärfis så overall var ett måste.
    Tack för snabbt svar! Är ungefär så vi tänkt oxå. Funderade lite på det där med plastad frotte, smart att ha handduk och ett lakan över. Förstår att det blir varmt annars.
  • Lille Mammsen
    mamma2003 skrev 2008-05-12 14:24:14 följande:
    Emmsan och Amanda: Är det tio små afrikaner därborta i UJ-tråden? Ang pris: Det beror ju såklart på skick och tillbehör. Men en naken Cameleon som är i fint skick ligger på omkr 6.500:-, lite mindre om den är ett år eller äldre. Tillbehör ligger sedan på 60-75% av nyvärdet ungefär, beroende på skick.Och Emmsan: JA!!! Den är precis så underbar som alla säger.
    UJ tråden blandas här = SUPER-GRYTA!!
  • Emmsan

hehe nu ska jag bara övertala sambon då ju

• Amanda
    Lille Mammsen skrev 2008-05-12 14:25:49 följande:
    UJ tråden blandas här = SUPER-GRYTA!!
    Emmsan skrev 2008-05-12 14:32:29 följande:

Japp det blir till att övertala sambon eller göra som jag bara byta vagn så får maken upptäcka att det står en ny vagn där
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-05-12 14:32:29 följande:
    min Gecko-kartong råka bara stå i hallen en dag! Fast då va jag ju tvungen att få iväg min UJ nr:2 ganska OMG....ont om platts
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13