• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Amanda
    Emmsan skrev 2008-05-12 13:54:10 följande:
    hej hej experter :) vad är ett normal pris för en begagnad cam? e ny på detta o vill ju inte bet ett överpris? ägde en frog som åkte ut lika kvickt som den kom in men nu har jag blivit övertalad att camen ska va bättre så skam den som ger sej jag MÅSTE ju bara prova en ggn till o se om den e så uuunderbar alla säger
    Hihi Välkommen hit!
    Kan tyvärr inte svara på ett normalpris på begagnad Cam men jag kan säga att hittills är jag jätte nöjd med min Cam och saknar inte min UJ så jätte mycket, bara lite grann
  • Emmsan
    Amanda skrev 2008-05-12 13:56:45 följande:
    Hihi Välkommen hit! Kan tyvärr inte svara på ett normalpris på begagnad Cam men jag kan säga att hittills är jag jätte nöjd med min Cam och saknar inte min UJ så jätte mycket, bara lite grann
    hahah vi träffas ju överallt vi ;) jag måste ju va tokig men varför ha två singel uj när man kan ha en uj o en bugga ;) jaja e man barnvagns skadad så är man
  • Amanda
    Emmsan skrev 2008-05-12 13:57:55 följande:
    hahah vi träffas ju överallt vi ;) jag måste ju va tokig men varför ha två singel uj när man kan ha en uj o en bugga ;) jaja e man barnvagns skadad så är man
    Jag håller med!
    Varför ha 2 UJ när man kan ha en UJ och en Bugga
    Är man barnvagnsgalning så är man...
  • Lille Mammsen

Noas mamma skrev 2008-05-12 13:51:15 följande:

Jag har en bugaboo gecko, finns de nån som vet om man kan köpa ny klädsel till den? Funderade annars på att vara lite händig och sy själv ;) men de skulle vara skönt att kunna vara lite "lat" och köpa en ny klädsel.
    Japp,jag har beställt ny klädsel pga ville ju ha en extra Jag har beställt min från 1klass pga fraktfritt! Beställde sitts+varukorg+sufflett =1210:-
  • mollan nu
    Mållgan skrev 2008-05-12 13:34:34 följande:
    Försöker igen med samma fråga;)Hur har ni bäddat åt era bebisar i liggdelen?Funderar på om man ska ha täcke och sånt i sommar eller bara underlakan o filt. På vintern har man väl bara åkpåsen?Har man kudde i vagnen?
    Vi hade madrass, plastad frotte, en frottehandduk och sen lakan. La jag Alma rakt på plastade frotten svettades hon järnet. Alltid två filtar med, en tunn bommulsfilt och en tjockare i velour. Kudde hade vi oxå, mest för det var gulligt

På vintern var det tunnare overall och åkpåse. Jag bar ofta Alma då hon var en bärfis så overall var ett måste.
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • Lille Mammsen
    hej hej experter :) vad är ett normal pris för en begagnad cam? e ny på detta o vill ju inte bet ett överpris? ägde en frog som åkte ut lika kvickt som den kom in men nu har jag blivit övertalad att camen ska va bättre så skam den som ger sej jag MÅSTE ju bara prova en ggn till o se om den e så uuunderbar alla säger
    jaha du du har hittat till denna tråden oxå
  • Lille Mammsen
    Amanda skrev 2008-05-12 13:56:45 följande:
    Hihi Välkommen hit! Kan tyvärr inte svara på ett normalpris på begagnad Cam men jag kan säga att hittills är jag jätte nöjd med min Cam och saknar inte min UJ så jätte mycket, bara lite grann
    saknar du bara UJ´n liiiite
  • medea08

Har precis köpt en Frog som jag älskar hämningslöst, så jag måste ju fråga varför din åkte ut?

• Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-05-12 13:57:55 följande:
    har bara kvar 1st UJ nu (dvs den NYA) + Sprillans NYA Geckon
  • Emmsan
    Lille Mammsen skrev 2008-05-12 14:07:35 följande:
    jaha du du har hittat till denna tråden oxå
    heeeej kompis
    medea08 skrev 2008-05-12 14:09:17 följande:
    Har precis köpt en Frog som jag älskar hämningslöst, så jag måste ju fråga varför din åkte ut?
    min åkte nog ut för att när jag köpte den va min stora kille nästan 3 o han slog huvudet i sufletten.. samt så ingick det lösgrus körning under vår första provtur så summan blev tungt o långt barn i lösgrus inge bra när man e van vid urban jungle  men nu har jag fått höra att camen e längre i sittdelen så skam den som ger sej ;)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13