• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Lourdes
    Kajsan skrev 2008-05-12 22:34:01 följande:
    Fru Indosaurie skrev 2008-05-12 22:30:33 följande:Ja, jag funderar på om jag ska ha en till, i en annan färg
    Vart beställde du?
  • Hs Bobbo
    emiliasmamma skrev 2008-05-12 19:25:16 följande:
    Hej=) har en nyinköpt bee men vill ha en sittdyna till. vet att oth har men jag hittar bara svarta och röda i butikerna. någon som vet nån sida på internet som har lite mer färglada dynor som passar till been?
    Jag har en fr DittenDatten i min, funkar bra tycker jag. Bild i bildtråden el mitt galleri.
    scrapparanne.blogspot.com/ ***Vår Alvin kom till oss den 26 oktober!***
  • Hs Bobbo
    nica83 skrev 2008-05-12 21:14:22 följande:
    Om man ska beställa en Bugaboo från utlandet, vilken sida är då billigast? Ping-pong hittar jag inga buggor på för tillfället...
    Undvik PingPong! Väntar fortfarande på saker som jag beställde 8 augusti fr dem, får inte ens igen mina pengar.
  • Hs Bobbo
    nica83 skrev 2008-05-12 22:11:32 följande:
    Tack för svaret! Vi ska på en komboresa, en vecka på ett ställe och så en vecka på ett annat ställe. Longtail lär det garanterat bli. Har inte själv varit i Thailand förut, men kan tänka mig att det är bra att kunna fälla snabbt och bära med enkelt. Jag tänkte att den var ganska smidig att göra så med men ska nog kolla lite närmare på den och känna och klämma lite på Mclaren exempelvis. Vilken resevagn skulle du rekommendera då?
    Fast du tar väl kanske inte vagnen med i longtail? Personligen skulle jag inte orka bära med mig en vagn då, oavsett storlek, hellre en ringsjal el annat bärdon. Man vadar ju en hel del, ibland i vatten upp till shortsen, till o från båtarna. Då vill man inte ha en vagn att kånka på
  • Hs Bobbo
    Hs Bobbo skrev 2008-05-12 22:35:49 följande:
    Fråga: nån som är bekant med Aussies Finest sunshades - dvs avtagbara solsufletter eller rättare sagt, solskydd som är som en förlängning av den riktiga sufletten? Bild finns på 1klass eller Aussies Finest webshop. I så fall - nog klarar man sig med ett för sulky? Såg dem IRL idag och det som är för singelvagn är GIGANTISKT! Buggan är ju så nätt och inte bredare eg än en sulky så det borde ju räcka... eller? Nån som vet?
    "puff"
  • Lille Mammsen

Noas mamma skrev 2008-05-12 22:16:16 följande:

Jag hittar inte *snyfft* har dom slutat sälja sälja klädslar eller är det bara jag som är blind? vet du om det finns någon mer stans där det säljs klädsel till gecko??
    Nää,jag ringde dom och hörde ang. klädslar! Finns ej på hemsidan...sorry,missa att info om det
  • Lille Mammsen

Noas mamma skrev 2008-05-12 22:16:16 följande:

Jag hittar inte *snyfft* har dom slutat sälja sälja klädslar eller är det bara jag som är blind? vet du om det finns någon mer stans där det säljs klädsel till gecko??
    Simpleworld tänker ej ta hem på beställning,Bonti vet jag ej? Men familjetorget tar hem (tror dom/sidan heter så?)
  • Lille Mammsen

Hs Bobbo skrev 2008-05-12 22:48:12 följande:

Undvik PingPong! Väntar fortfarande på saker som jag beställde 8 augusti fr dem, får inte ens igen mina pengar.
    Skojar du eller....?? Inte f-n ska man behöva vänta såååå länge på en vara! Va e det som dom har såååå svårt att få tag i/skicka??
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13