• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • ängeln83
    Annaloo skrev 2008-05-12 19:04:19 följande:
    Vi åkte till Barnbutiken och lånade en Bugga och provpackade (efter att först ha åkt och lånat en bil från bilförsäljaren att provpacka i ). Det var inga som helst problem. Man fick lämna körkortet hos dem i pant bara. Naturlgtvis svårare om det inte finns några återförsäljare i närheten....
    Det klart bästa hade ju varit att kunna låna en bugga och testa i bilen, kanske skulle försöka åka till en barnaffär imorgon och testa.
    Men nu när jag fått måtten lite klarare för mej så tror jag det kommer att funka.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • Fröken Småland
    ängeln83 skrev 2008-05-12 17:47:35 följande:
    Bra Förklaring är inte min bästa sida Mätte scootern nu och den var visst 94 cm lång, så det kan ju funka ändå. Sambon lär ju bli tokig om jag köper en vagn som inte ens får plats i bilen Känner tyvärr ingen som har en bugga, tror inte det rullar en endaste bugga där jag bor
    Var bor du?
  • ewamarie
    ängeln83 skrev 2008-05-12 18:00:05 följande:
    Hum, vi har en lite Audi A4 avant, grymt liten i bagaget, därför är det skönt att kunna få in vagnen rakt in så man har halva bagaget tomt.
    Kolla i mitt galleri. jag har en bild på vagnen "på längden" i vår bil. En Honda Accord. Tror nog att du får svårt att ha den så uppfälld i er bil. Men ihopfälld skall det nog inte vara några problem.
    En kompis till mig har en Audi A4 avant. Träffar nog honom imorgon. Om du vill kan jag testa att lägga in vagnen i den!!

Hör av dig i så fall!!!
    Världens vackraste Mira Juli-06, Bebis i magen BF Juni-08
  • ängeln83
    ewamarie skrev 2008-05-12 19:19:56 följande:
    Kolla i mitt galleri. jag har en bild på vagnen "på längden" i vår bil. En Honda Accord. Tror nog att du får svårt att ha den så uppfälld i er bil. Men ihopfälld skall det nog inte vara några problem. En kompis till mig har en Audi A4 avant. Träffar nog honom imorgon. Om du vill kan jag testa att lägga in vagnen i den!!Hör av dig i så fall!!!
    Ska kika
    Nje, uppfälld är nog bara att glömma men ihopfälld går nog, var ute och mätte nu och vårat bagage än 100 cm från ryggstöd till lucka.

Ooh, vill du göra dej det besväret så skulle jag bli super glad
  • ängeln83
    mamma2003 skrev 2008-05-12 19:19:06 följande:
    Var bor du?
    Vaggeryd, 3 mil söder om Jönökping, här rullar det mest Emmaljunga och Brio.
  • ängeln83
    ängeln83 skrev 2008-05-12 19:24:24 följande:
    Vaggeryd, 3 mil söder om Jönökping, här rullar det mest Emmaljunga och Brio.
    Jönköping ska det vara *slinter på tangenterna*
  • Fru Indosaurie

jag fick in min cam i en toyoya yaris så en a4 avant lär inte vara något problem Cool
    Nog för att jag tog av hjulen och skruvade ner handtaget helt men

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • emiliasmamma

Hej=) har en nyinköpt bee men vill ha en sittdyna till. vet att oth har men jag hittar bara svarta och röda i butikerna. någon som vet nån sida på internet som har lite mer färglada dynor som passar till been?

• Emmsan

gaaaaaah mannen e svårövertalad om att sälja ena ujn o köpa en bugga hehe men han gick med på att provköra i affären. han hatade oxå frogen tyvärr :( vet ni föressten vem det var som hade en bild på sin bugga med ett STORT/äldre barn i??? vet att jag sett ngn

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13