• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • oOrosamarängerOo
    Hs Bobbo skrev 2008-05-12 22:48:12 följande:
    Undvik PingPong! Väntar fortfarande på saker som jag beställde 8 augusti fr dem, får inte ens igen mina pengar.
    Helt sjukt ju Vad säger de då? Va ju nån här som väntade på order från dem och pingpong hade inte ens nån beställning på det från Bugaboo.
  • oOrosamarängerOo
    Lille Mammsen skrev 2008-05-13 00:22:06 följande:
    Vart var det man kunde köpa katvig tyg??????? Simpleworld har väl inga påslakan kvar på REA??
    Va det inte kuriosa?
  • Noiis
    Lille Mammsen skrev 2008-05-13 00:14:51 följande:
    Simpleworld tänker ej ta hem på beställning,Bonti vet jag ej? Men familjetorget tar hem (tror dom/sidan heter så?)
    Tack snälla du för svaret :D har mailat och tänkte ringa i över morgon!

smaken e ju som baken ;) men de skulle vara kul att höra vad ni tycker; Vilka färg combos tycker ni inte passar ihop? Vilken är den snyggaste combon och vilken är den "coolaste"???
  • MiAmor
    Noas mamma skrev 2008-05-13 01:18:16 följande:
    Tack snälla du för svaret :D har mailat och tänkte ringa i över morgon! smaken e ju som baken ;) men de skulle vara kul att höra vad ni tycker; Vilka färg combos tycker ni inte passar ihop? Vilken är den snyggaste combon och vilken är den "coolaste"???
    du menar färgkombos på vagnen, va? (orkar inte läsa bakåt i tråden:-P) jag har brun/brun, brun/vit och brun/rosa. Favvisen är just nu brun/rosa men jag kan inte välja faktiskt. Brun/vit är skitsnygg men inte så praktisk så vit tycker jag nog att man ska ha som "extratopp".

Annars är brun/blå superfint. Även sand/svart (sand bas) och denim är jättefina (jag gillade inte denimen förrän jag såg den i verkligheten).

De jag inte gillar så mkt är grå/gul och grå/röd, tycker de känns lite "gamla". Jag tycker faktiskt om alla andra kombosar
    mamma till världens vackraste Emilia Sunshine
  • trullsa

KAJSAN: Vad fick du betala, vad blev frakten på? Är själv så sugen, har aldrig beställt nåt från usa så det känns lite läskigt. Blir det tull på filten.

Kajsan skrev 2008-05-12 23:18:39 följande:
    Niemanmarcus
  • Emmsan

yeeeees lyckades övertala sambon att han ska fälja med o provköra cemen i helgen.. men han frågar heeeela tiden varför  han skulle gilla den om han inte gillade frogen.. hmmmm ngn som har ett bra svar på detta

• Senap

Jag har bara sett skärmen på BB - den satt kanonbra.

Hs Bobbo skrev 2008-05-12 22:53:34 följande:
    "puff"
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • Lille Mammsen

Noas mamma skrev 2008-05-13 01:18:16 följande:

Tack snälla du för svaret :D har mailat och tänkte ringa i över morgon! smaken e ju som baken ;) men de skulle vara kul att höra vad ni tycker; Vilka färg combos tycker ni inte passar ihop? Vilken är den snyggaste combon och vilken är den "coolaste"???
    Hmm...färger på klädslar till Geckon är endast Grön-Svart-Röd!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13