• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Caeruleus
    Höst06 skrev 2008-05-16 20:28:14 följande:
    Ni som har Bee, hur gamla är era knoddar???
    4 månader ganska exakt....föddes 13 januari.
  • chokladmamma

Hej igen..har skrivit någon fråga till er bugabooproffs innan. Här kommer en ny...

har nu efter lite övervägande nog bestämt oss för att beställa en bug cam från bt. Det vi funderar på är om vi verkligen behöver vinterhjulen?? beräknad födsel är i oktober, vi bor i stan men vill gärna kunna ta en tur i "skogen" (typ löpslinga eller finare skogsväg) utan större problem. Ska vi skippa snöhjulen nu och köpa dem senare om vi märker att de behövs?? Vad skulle ni ha gjort..om ni var lite halvsnåla??

• Kajsan
    10 veckor , jag har kört med mjuklift från Phil&Teds.
  • Caeruleus
    Trojka skrev 2008-05-16 15:23:01 följande:
    Har fått höra av säljare och av många andra att Been bara går att fälla ihop med sittdelen framåtvänd, det stämmer ju inte. Såg precis en video på youtube att det går. -lycklig- Ännu ett + till Been!
    Absolut kan man fälla den med sitsen vänd mot sig. Man måste bara fälla ryggen framåt så att den är i linje med handtaget och sen fälla ihop vagnen.
  • Lille Mammsen
    SooJuicy skrev 2008-05-16 20:43:43 följande:
    Tänk på att bugaboos bagclips inte passar på camen, bara gecko och frog!
    Fast några här har ju satt möbel-tassar & då har det passat....fast finns ju smidigare lösning för dom med cam...minns ej vad dessa bagclips heter!
  • AnniPanni
    chokladmamma skrev 2008-05-16 21:01:11 följande:
    Hej igen..har skrivit någon fråga till er bugabooproffs innan. Här kommer en ny...har nu efter lite övervägande nog bestämt oss för att beställa en bug cam från bt. Det vi funderar på är om vi verkligen behöver vinterhjulen?? beräknad födsel är i oktober, vi bor i stan men vill gärna kunna ta en tur i "skogen" (typ löpslinga eller finare skogsväg) utan större problem. Ska vi skippa snöhjulen nu och köpa dem senare om vi märker att de behövs?? Vad skulle ni ha gjort..om ni var lite halvsnåla??
    har för mig att vinterhjulen var dyrare hos bt än typ bonti... kan minnas fel dock
  • Caeruleus
    trullsa skrev 2008-05-16 18:13:08 följande:
    Ang. bee, så verkar det som en del har problem med bromsen,jag hade också det på min nya bee. Jag sprutade lite silicon spray i hålet där bromsen åker in (lite svårförklarat) och nu funkar den hur bra som helst.
    Gjorde exakt likadant och har inte haft något problem sen dess..
  • Azel
    Min dotter är nu snart 9 månader,men har haft den sen hon var 5 månader. Använder den till sonen oxå som blir 3 i aug
  • oOrosamarängerOo
    Lille Mammsen skrev 2008-05-16 21:03:26 följande:
    Fast några här har ju satt möbel-tassar & då har det passat....fast finns ju smidigare lösning för dom med cam...minns ej vad dessa bagclips heter!
    Japp, sålde mina dock, pallade inte krångla med det De andra är de som säljs på babyshop.
  • Jenn83

en fråga om skötväskor...var kan man köpa oioi på nätet? ni som ahr dem, är ni nöjda?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13