• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Stargirl
    Trojka skrev 2008-05-16 15:23:01 följande:
    Har fått höra av säljare och av många andra att Been bara går att fälla ihop med sittdelen framåtvänd, det stämmer ju inte. Såg precis en video på youtube att det går. -lycklig- Ännu ett + till Been!
    Klart det går. Lätt som en plätt. Det gör vi flera ggr om dagen då sittdelen är vänd emot oss hela tiden.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Trojka
    Stargirl skrev 2008-05-16 15:37:30 följande:
    Klart det går. Lätt som en plätt. Det gör vi flera ggr om dagen då sittdelen är vänd emot oss hela tiden.
    Ja se där. Jag är såklart glad över att det går, men varför är det så många som säger att det inte går? Fundersam
  • Stargirl
    Trojka skrev 2008-05-16 15:44:27 följande:
    Ja se där. Jag är såklart glad över att det går, men varför är det så många som säger att det inte går?
    För att de inte vet hu rman gör
    *~Bugaboo RULES~*
  • änglamamma

provar igen ...en fråga tille r experter *L*...
    skall ev hämta hem en beg cam 07 på söndag (överlycklig)
    o undrar om d bara e bb´s egna ståbräda som passar,,,,eller någon som har av annat märke???

tack på förhand// jenny

• Stargirl
    änglamamma skrev 2008-05-16 16:08:34 följande:
    provar igen ...en fråga tille r experter *L*... skall ev hämta hem en beg cam 07 på söndag (överlycklig)o undrar om d bara e bb´s egna ståbräda som passar,,,,eller någon som har av annat märke???tack på förhand// jenny
    Jag tror att det finns ngn anna bräda som passar men vet ej vilken modell. De vanligaste passar ej då "pinnen" är så tjock på chassit. Kul med en ny vagn
    *~Bugaboo RULES~*
  • Sofia8

Nydligen hemkommen från semestern på Cypern och hade med oss en Bugaboo Bee Så bra resevagn och många på resorten tittade avundsjukt på våran vändbara men ändå smidiga vagn som passade för alla våra behov. Jag och en väninna har köpt en Bee travelbag ihop och planerar att dela på den så länge som vi behöver (åker alltså inte på semester tillsammans) sedan ska vi sälja den och dela på pengarna. Smart lr hur

Nu ska hon åka till Madrid i en vecka och sedan ska vi använda väskan då vi ska till min kusins bröllop i Belgien i Juni. Våra resor går om vartannat och då blir väskan använd till max

• Liinda83

Hejsan!

En fråga till er som har bee.
    Jag ska köpa en sån men behöver även köpa transportbag och det blir ju en del billigare om man beställer från babytrader.

Har ni haft några problem med den? Har den några "barnsjukdomar" med något vanligt fel på som finns på många vagnar?

Är velig om jag ska köpa i lokala butiken om det ev blir reklamation är det ju mkt smidigare eller om jag ska beställa från BT ändå...Beställde camen därifrån och det har inte varit några problem med den.

tar gärna emot andra åsikter om vad ni tycker om bee!
    har varit och provkört i butik men man tänker ju inte på allt då..

• Sofia8
    Liinda83 skrev 2008-05-16 16:51:46 följande:
    Hejsan!En fråga till er som har bee.Jag ska köpa en sån men behöver även köpa transportbag och det blir ju en del billigare om man beställer från babytrader.Har ni haft några problem med den? Har den några "barnsjukdomar" med något vanligt fel på som finns på många vagnar?Är velig om jag ska köpa i lokala butiken om det ev blir reklamation är det ju mkt smidigare eller om jag ska beställa från BT ändå...Beställde camen därifrån och det har inte varit några problem med den.tar gärna emot andra åsikter om vad ni tycker om bee!har varit och provkört i butik men man tänker ju inte på allt då..
    Vi har inte haft några problem med våran. Har heller inte hört ngt. En av mina bästa väninnor har oxå en Bee och hon har heller inte nämnt ngt. Vi köpte vår vagn hos Bonti i sthlm och jag och väninnan delar på transportväskan
  • Vintersjäl

Hoho allihop! Nu kommer jag med en ny fråga...
    Om jag har fattat det rätt så går det att köpa basklädsel separat till Cameleon. Kan man köpa allting ihop (varukorg, sittdel & liggdel) eller går det bara att köpa var för sig?

• hexkex

Liinda - Babyproffsen i Linköping sålde nu i veckan bee + transportväska + solskydd för 5500 kr. Vet inte om det endast gällde i den butiken eller i alla babyproffsenbutiker.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13