• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Emmsan
    ängeln83 skrev 2008-05-17 09:59:08 följande:
    Undrar om det är samma kille som jag mailade med? Om annonsen fanns på Blocket?
    ja säkert den för 5500  acke hade väl oxå varit i kontakt med honom.. hur gick det för dej då??=) verkar ju liite skum
  • Emmsan

för alltås jag har ju hittat en 06 härinne av en tjej för 5700 utan tillbehör. eller denna 07 för 5800 inkl frakt med vinterhjul o parasoll så lite skillnad är det juh

• Stargirl
    http://www.tradera.com/Bugaboo_Gecko_startpaket-auktion-64830113

Fin
    EJ MIN ANNONS
    Emmsan skrev 2008-05-17 09:56:48 följande:
    godmorgon tjejer.. hade ju lite strul igår med killen i sthlm som endast hade en bild på sin vagn o ville ha pengar i förskott på sitt konto innan han skickade den.. jag mailade honom igårkväll igen o sa att vi får hoppa över om vi inte får fler bilder samt mer personuppgifter!! hade gett upp den vagnen men fick svar att han minsann kan ordna fler bilder ;) tänds ett hopp juh.. men nu va jag hård o undrade om det inte skulle vara bäst för oss båda om han skickade med bussgods mot efterkrav dvs jag betalar när jag löser ut den.. då kan jag ju tom öppna paktet o kolla på den innan .. då vågar man väl köpa eller?????
    Ja bussgods mot efterkrav är bäst eller blockets betal service som släpper pengarna när du mottagit och godkänt varan.
    *~Bugaboo RULES~*
  • ängeln83
    Emmsan skrev 2008-05-17 10:00:52 följande:
    ja säkert den för 5500  acke hade väl oxå varit i kontakt med honom.. hur gick det för dej då??=) verkar ju liite skum
    Då är det samma.
    Jag mailade samma dag som annonsen kom ut.
    Frågade om han ville skicka vagnen med bussgods mot betalning via internetgirot, men han ville ha pengarna direkt till sitt konto. Tjatade mej till lite bilder och fick 2 st.
    O han sa att vagnen var min om jag betalade direkt, annars skulle det komma 15 par senare på kvällen och kolla på vagnen. Frågade om telefon nr flera gången men han skickade aldrig nåt.
    Tyckte det luktade lite skumt så jag la ner den affären.

Hade han gått med på att skicka vagnen med bussgods mot internetgiro betalning så känns det ju ändå ganska tryggt.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • Emmsan
    ängeln83 skrev 2008-05-17 10:04:30 följande:
    Då är det samma.Jag mailade samma dag som annonsen kom ut.Frågade om han ville skicka vagnen med bussgods mot betalning via internetgirot, men han ville ha pengarna direkt till sitt konto. Tjatade mej till lite bilder och fick 2 st. O han sa att vagnen var min om jag betalade direkt, annars skulle det komma 15 par senare på kvällen och kolla på vagnen. Frågade om telefon nr flera gången men han skickade aldrig nåt. Tyckte det luktade lite skumt så jag la ner den affären. Hade han gått med på att skicka vagnen med bussgods mot internetgiro betalning så känns det ju ändå ganska tryggt.
    jaaa jag vägrar betala in så mycket pengar till ngn jag bara fått en adress till.. men vi får väl se vad han svarar på mitt förslag annars tar jag den här på FL du har inte bilderna kvar??? ;)
  • Emmsan

föressten är 5700 för en 06 dyrt??? ny i denna jungeln juh hehe

• Stargirl
    Emmsan skrev 2008-05-17 10:08:32 följande:
    föressten är 5700 för en 06 dyrt??? ny i denna jungeln juh hehe
    Jag tycker allt hänge rpå skicket. Hur fin är vagnen och om topptyge är bytt. Min väninna köpte precis en 06:a för 5800 men topptyget var nästan helt nytt och den var i jättefint skick.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-05-17 09:56:48 följande:
    godmorgon tjejer.. hade ju lite strul igår med killen i sthlm som endast hade en bild på sin vagn o ville ha pengar i förskott på sitt konto innan han skickade den.. jag mailade honom igårkväll igen o sa att vi får hoppa över om vi inte får fler bilder samt mer personuppgifter!! hade gett upp den vagnen men fick svar att han minsann kan ordna fler bilder ;) tänds ett hopp juh.. men nu va jag hård o undrade om det inte skulle vara bäst för oss båda om han skickade med bussgods mot efterkrav dvs jag betalar när jag löser ut den.. då kan jag ju tom öppna paktet o kolla på den innan .. då vågar man väl köpa eller?????
    Då låter allt bättre!!
  • oOrosamarängerOo

emmsan: Vad du än gör så betala INGA pengar i förskott för den vagnen, det är ju uppenbart att det är nåt skumt. Så svårt är det inte att få en bugaboo sålt om man bor i sthlm och borde ha sålt den till nån som kommer och hämta den nu.

• ängeln83
    Emmsan skrev 2008-05-17 10:07:16 följande:
    jaaa jag vägrar betala in så mycket pengar till ngn jag bara fått en adress till.. men vi får väl se vad han svarar på mitt förslag annars tar jag den här på FL du har inte bilderna kvar??? ;)
    Ja herregud, det kan man ju bara inte göra, o har man inte sett vagnen heller så.
    Jo, jag har kvar bilderna, vill du att jag lägger in dom här?
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13