• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Acke

Ang annonsen på blocket som ni talar om är det garanterat något som inte stämmer.

Jag erbjöd mig som sagt att komma samma kväll och hämta och jag var nog en av de första som hörde av mig(typ 30 min efter annonsen låg på blocket). Och efter det hörde han aldrig av sig.

Lämnade dessutom båd emejl och mitt telenummer, så det var inga problem att få tag på mig heller...Han valde dock att kontakta via mejl...

Uppenbarligen vill han skicka den i någon form och få pengarna i förskott...

Jga skulle inte handla av honom...

• Fröken Småland

Här är en vänlig själ!

Först och främst så kan man lätt knäppa loss hjulet från ståbrädan, enligt samma princip som man knäpper loss de små framhjulen. Det kan vara bra att veta om man går med den uppfälld och riskerar att smutsa ner brallorna mot hjulet.

Sen måste jag tyvärr berätta att enda sättet att få på ståbrädan är att lägga hela vagnen på sidan och sedan "kränga in den" i fästena som sitter på bakaxeln. Skall kila in i mitt galleri och hämta bilder på hur man gör. Häng kvar!

• Cococo

Någon som vet om Knodd (Stinsen) brukar ha mycket Bugaboo-tillbehör på lager?

• Fröken Småland

Nej, jag känner att jag har spammat tråden tillräckligt många gånger med mina ståbrädebilder . Så jag har gjort dem synliga i mitt galleri nu, under fliken Ståbräda Bugaboo. Välkommen in!

• leson76
    mamma2003 skrev 2008-05-17 11:33:21 följande:
    Nej, jag känner att jag har spammat tråden tillräckligt många gånger med mina ståbrädebilder . Så jag har gjort dem synliga i mitt galleri nu, under fliken Ståbräda Bugaboo. Välkommen in!
    Oh tack!!!! du är en ängel...men nu vart jag nervös. Funkar inte brädan på Geko eller ska klämmorna sitta på den svarta delen? annars får den inte plats....
  • leson76

Yes det gick!! hade inte klarat det utan dig mamma2003!!!  blomma till dig...äsch det är ju lördag ;)  skål :)

• oOrosamarängerOo
    mamma2003 skrev 2008-05-17 11:33:21 följande:
    Ähh, spamma på du alltit trevligt med bilder

Ang ståbrädan som jag har och tidigare skrivit om så funkar den super på buggen är en EASYRIDER,. Hade ju testat på uj:n in action och DÅ va det mer så att man tog sig fram men inget mer, knökligt med hantaget på uj.

Sedan går den ju inte att vinkla upp den när man inte använder den som buggens egen men kom på en supersmart lösning, har en sån där säkerhetsrem manfår gratis från trygghansa, så ny trycker jag bara upp brädan och fäster i remmen rund ramen

Borde utryck min tidigare att jag inte kört de på buggen utan uj innan jag kommer med åsikterGenerad men nu vet ni det, riktigt nöjd, används dagligen nu på buggen och småstålt över mi egen ligga uppfinning

Kan ta bilder senare om nån är intresserad?
  • medea08

Nu har jag frågor om Cam-klädsel på Frog igen. Jag vet att man måste ha camens suflettspännen, men måste man ha suflettbågen också? Eller fungerar det med frogens? Liggdelslock och sittdelsöverdrag, passar de också på frog?

• loveliva

Jag vill ha en ny skötväska till Buggan & UJ:n, och´har tittat på Skip Hop, visst hänger de väl bra på buggan?
    Har en oioi hobo nu men den hänger väl sådär tycker jag Fundersam

• ängeln83
    Acke skrev 2008-05-17 11:11:13 följande:
    Ang annonsen på blocket som ni talar om är det garanterat något som inte stämmer. Jag erbjöd mig som sagt att komma samma kväll och hämta och jag var nog en av de första som hörde av mig(typ 30 min efter annonsen låg på blocket). Och efter det hörde han aldrig av sig.Lämnade dessutom båd emejl och mitt telenummer, så det var inga problem att få tag på mig heller...Han valde dock att kontakta via mejl...Uppenbarligen vill han skicka den i någon form och få pengarna i förskott...Jga skulle inte handla av honom...
    Pratade nyss med en annan tjej som mailat ang den annonsen.
    Hon skrev att hon kunde komma och titta på vagnen samma kväll eftersom hon också bodde i Sthlm, men han ville hellre skicka den och få pengarna insatta på sitt konto, det är verkligen nåt skumt med detta.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13