• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Liinda83
    hexkex skrev 2008-05-16 17:41:01 följande:
    Liinda - Babyproffsen i Linköping sålde nu i veckan bee + transportväska + solskydd för 5500 kr. Vet inte om det endast gällde i den butiken eller i alla babyproffsenbutiker.
    Ja jag såg det tidigare i tråden. Jag bor tyvärr lite långt bort från Linköping och på BP i stan säljer dom inte BB
    tack för tipset ändå
  • Stargirl
    sommarfluga skrev 2008-05-16 17:39:07 följande:
    Hoho allihop! Nu kommer jag med en ny fråga... Om jag har fattat det rätt så går det att köpa basklädsel separat till Cameleon. Kan man köpa allting ihop (varukorg, sittdel & liggdel) eller går det bara att köpa var för sig?
    Man måste beställa dem var för sig. Det finns inga färdiga paket.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Vintersjäl
    Stargirl skrev 2008-05-16 17:59:45 följande:
    Man måste beställa dem var för sig. Det finns inga färdiga paket.
    Okej, tack för svaret!
  • trullsa

Ang. bee, så verkar det som en del har problem med bromsen,jag hade också det på min nya bee. Jag sprutade lite silicon spray i hålet där bromsen åker in (lite svårförklarat) och nu funkar den hur bra som helst.

• Mstery

Kan man köpa cameleon lite billigare i tyskland eller blir det ungefär lika som när man får den skickad till sverige?

• Emmsan

tjat emma här igen ;) jaha nu har jag hittat en annan vagn.. den har "rätt" bas dvs grå som jag vill ha.. men röd fleece top :( hade ju drömt om offwhite... priset är kalas 5300 inkl frakt.. hur svårt är det att få tag i en annan top sen? o hur svårt är det att sälja den röda fleecen då det inte als var vad jag tänkt mej???

• Liinda83
    Emmsan skrev 2008-05-16 19:10:45 följande:
    tjat emma här igen ;) jaha nu har jag hittat en annan vagn.. den har "rätt" bas dvs grå som jag vill ha.. men röd fleece top :( hade ju drömt om offwhite... priset är kalas 5300 inkl frakt.. hur svårt är det att få tag i en annan top sen? o hur svårt är det att sälja den röda fleecen då det inte als var vad jag tänkt mej???
    att sälja den röda tror jag inte är något större problem, du får säkert 5-600 kr för den om den är fin.
    Toppar dyker upp på blocket och tradera titt som tätt, annars kostar en ny 1000 kr.
  • Emmsan
    Liinda83 skrev 2008-05-16 19:14:59 följande:
    att sälja den röda tror jag inte är något större problem, du får säkert 5-600 kr för den om den är fin.Toppar dyker upp på blocket och tradera titt som tätt, annars kostar en ny 1000 kr.
    och med ny för 1000 kr menar du då suflett;topp till sittdelen och liggdelslock eller ??=)
  • Lille Mammsen
    tycker det alltid finns mycke div toppar till salu på tex här på FL,tradera,blocket..............
  • Lille Mammsen
    PS simpleworld har väl var på REA!!!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13