• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • änglamamma

det var nån som la in en bild på sin nya väska från ju ju bee hängandes på camen.., hittar inte bilden nu,,, kan man få kika igen,.. är grymt sugen på en sådan väska (fast i annan färg) till min kommande cam...(i morgon bär det av till sthl för att hämta en)

• änglamamma
    Bina skrev 2008-05-17 08:44:06 följande:
    änglamamma.. det var jag
    åhh tack *L*... var det between du hade?? ... jag har eju en lten dotter som äter flaska...så jag måste ha en termos med mig,,,dock en liten.,, o nappflaska då... men det ser ju ut som om man får plats med det ju!
    eller??
    skitsnygga e dom i alla fall *L*
  • Stargirl
    chokladmamma skrev 2008-05-16 21:01:11 följande:
    Hej igen..har skrivit någon fråga till er bugabooproffs innan. Här kommer en ny...har nu efter lite övervägande nog bestämt oss för att beställa en bug cam från bt. Det vi funderar på är om vi verkligen behöver vinterhjulen?? beräknad födsel är i oktober, vi bor i stan men vill gärna kunna ta en tur i "skogen" (typ löpslinga eller finare skogsväg) utan större problem. Ska vi skippa snöhjulen nu och köpa dem senare om vi märker att de behövs?? Vad skulle ni ha gjort..om ni var lite halvsnåla??
    Jag skulle köpa dem om du känner att du behöver dem vid ett senare tillfällle. Inte säkert att du faktiskt tar dig en tur i skogen med en bebis iaf
    *~Bugaboo RULES~*
  • Acke

Montering av liggdelen...
    Tror att jag lyckats montera liggdelen på min beg Cam 06:a med hjälp av instruktionsboken på nätet...

Har dock två frågor, de två snoddarna som finns på "täcket", som jag antar är till för att få upp skyddet kring handtaget. Hur fäster man dem? Har hittat en krok som passar på ena sidan, men samma krok på andra sidan är vän åt andra hållet så där går det inte att fästa den...? Har jag gjort något fel?

Tycker att liggdelen känns lite svängd åt vänster, är det någon justering jag kan göra eller är det helt enkelt så att det är ett bevis på att den är beg.

Förstår om ni inte kan svara på dessa diffusa frågor, men jag tänkte chansa...Ni har ju sån koll här inne..

• Acke

En fråga till...GÅR det att montera liggdelen åt fel hållpå ramen ?Har titta å tittat men jag tycker att det är svårt att se skillnaden.. Nu har jag nederdelen av liggdelen åt samma håll som fötterna/nederdelen av sittdelen ska vara åt...Å dte borde ju vara rätt?!

• Stargirl
    Acke skrev 2008-05-17 09:41:41 följande:
    En fråga till...GÅR det att montera liggdelen åt fel hållpå ramen ?Har titta å tittat men jag tycker att det är svårt att se skillnaden.. Nu har jag nederdelen av liggdelen åt samma håll som fötterna/nederdelen av sittdelen ska vara åt...Å dte borde ju vara rätt?!
    Ja det är rätt. Om liggdelen är lite sne åt vänster så har du spänt kardborrebanden hårdare på ena sidan än andra. Testa att ta loss och sätt på igen.
    Ang kroken. Det sotter en krok på undersidan av den klämman. Du måste ta loss den och skruva på den svarata plastdelen för att få fram kroken åt rätt håll.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Emmsan

godmorgon tjejer.. hade ju lite strul igår med killen i sthlm som endast hade en bild på sin vagn o ville ha pengar i förskott på sitt konto innan han skickade den.. jag mailade honom igårkväll igen o sa att vi får hoppa över om vi inte får fler bilder samt mer personuppgifter!! hade gett upp den vagnen men fick svar att han minsann kan ordna fler bilder ;) tänds ett hopp juh.. men nu va jag hård o undrade om det inte skulle vara bäst för oss båda om han skickade med bussgods mot efterkrav dvs jag betalar när jag löser ut den.. då kan jag ju tom öppna paktet o kolla på den innan .. då vågar man väl köpa eller?????

• ängeln83
    Emmsan skrev 2008-05-17 09:56:48 följande:
    godmorgon tjejer.. hade ju lite strul igår med killen i sthlm som endast hade en bild på sin vagn o ville ha pengar i förskott på sitt konto innan han skickade den.. jag mailade honom igårkväll igen o sa att vi får hoppa över om vi inte får fler bilder samt mer personuppgifter!! hade gett upp den vagnen men fick svar att han minsann kan ordna fler bilder ;) tänds ett hopp juh.. men nu va jag hård o undrade om det inte skulle vara bäst för oss båda om han skickade med bussgods mot efterkrav dvs jag betalar när jag löser ut den.. då kan jag ju tom öppna paktet o kolla på den innan .. då vågar man väl köpa eller?????
    Undrar om det är samma kille som jag mailade med? Om annonsen fanns på Blocket?
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13