• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • stjernan

emmsan:

jag har haft problem med handtaget. mejlade babytrader och de skickade ett nytt chassi utan att jag behövde skicka tillbaka det gamla. numera säger de att de alltid kollar alla chassin innan de skickar iväg dem.

• lycra

Har en fråga :)

Jag har en frog, men vill köpa ny klädsel. Om jag köper ett komplett paket, vilket av det passar då på min frog? Sittdelslocket passar väl inte eftersom jag inte har blixtlås på liggdelen? Eller har jag missuppfattat? Sufletten passar om jag köper till camens fästen. Men passar sittdelsklädseln?

• Emmsan
    stjernan skrev 2008-05-17 16:52:45 följande:
    emmsan:jag har haft problem med handtaget. mejlade babytrader och de skickade ett nytt chassi utan att jag behövde skicka tillbaka det gamla. numera säger de att de alltid kollar alla chassin innan de skickar iväg dem.
    åhhh tuuusen tack... då var jag övertalad iallafall :) vet du hur lång lev tiden är???
  • AnniPanni
    Emmsan skrev 2008-05-17 16:39:59 följande:
    åhh tack.. ja idag skulle en ny kosta ca 7300 för mej då.. o då får jag ju garantin o allt kanske bättre då det är högt pris på begagnat marknaden men jag är orolig om det blir strul med handtaget som ngn sagt att de haft hur tusan gör man då?
    man reklamerar O väntar på ett nytt. Inga problem alls förtuom att det kan ta ett tag att få ett nytt chassi nu (jag har väntat i över en månad). Men det är bugaboo som inte kan få fram tillräckligt med många hela o kollade chassin.
  • Emmsan
    AnniPanni skrev 2008-05-17 17:16:37 följande:
    man reklamerar O väntar på ett nytt. Inga problem alls förtuom att det kan ta ett tag att få ett nytt chassi nu (jag har väntat i över en månad). Men det är bugaboo som inte kan få fram tillräckligt med många hela o kollade chassin.
    oj men jag får ha kvar det andra så jag inte är utan vagn iallafall då? har du oxå beställt av dem? vet du lev tiden?
  • Liinda83
    Emmsan skrev 2008-05-17 17:07:17 följande:
    åhhh tuuusen tack... då var jag övertalad iallafall :) vet du hur lång lev tiden är???
    Jag beställde också min cam från BT och dom är superbra!
    Om dom har vad du beställer i lager så har du vagnen på ungefär en vecka kanske tom mindre.
    Vad jag hört är dom bra med reklamationer, det har inte varit något fel på min vagn (än)så jag själv har inte reklamerat.
  • Emmsan
    Liinda83 skrev 2008-05-17 17:25:08 följande:
    Jag beställde också min cam från BT och dom är superbra! Om dom har vad du beställer i lager så har du vagnen på ungefär en vecka kanske tom mindre.Vad jag hört är dom bra med reklamationer, det har inte varit något fel på min vagn (än)så jag själv har inte reklamerat.
    underbart ju jaha då ska man bara välja färg då oxå.. hm va svårt... vet bara att jag vill ha en offwhite top har en sprillans ny brun oth åkpåse jag gärna vill ska passa ju... hm har ni ngr förslag ;)
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-05-17 17:32:59 följande:
    underbart ju jaha då ska man bara välja färg då oxå.. hm va svårt... vet bara att jag vill ha en offwhite top har en sprillans ny brun oth åkpåse jag gärna vill ska passa ju... hm har ni ngr förslag ;)
    Om du endå ska beställa därifrån...kan du inte kolla vad ett par vinterhjul skulle kosta då....snäääääla!
  • Liinda83
    Lille Mammsen skrev 2008-05-17 17:36:28 följande:
    Om du endå ska beställa därifrån...kan du inte kolla vad ett par vinterhjul skulle kosta då....snäääääla!
    Vinterhjulen kostar 69 E tror jag... va inne på deras sida innan
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13