• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Emmsan
    ängeln83 skrev 2008-05-17 13:55:48 följande:
    Pratade nyss med en annan tjej som mailat ang den annonsen.Hon skrev att hon kunde komma och titta på vagnen samma kväll eftersom hon också bodde i Sthlm, men han ville hellre skicka den och få pengarna insatta på sitt konto, det är verkligen nåt skumt med detta.
    hehe sen jag mailade i morse o sa att jag ville ha den skickad mor efterkrav har det varit sååååååå tyst börjar snart fundera på att ta hem en ny från pingpong istället då de ändå ligger så högt i begagnat pris.. är pinpong billigast tror ni?
  • ängeln83
    Emmsan skrev 2008-05-17 15:27:53 följande:
    hehe sen jag mailade i morse o sa att jag ville ha den skickad mor efterkrav har det varit sååååååå tyst börjar snart fundera på att ta hem en ny från pingpong istället då de ändå ligger så högt i begagnat pris.. är pinpong billigast tror ni?
    Det blev tyst från honom när jag gav det förslaget också, så vi kan nog konstatera att det är en bluffare.

Jag letade begagnad, men som du skriver så ligger dom ju så högt så jag beställde en ny från Babytrader, vet inte vad det kostar ifrån Pingpong.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • Emmsan
    ängeln83 skrev 2008-05-17 15:29:47 följande:
    Det blev tyst från honom när jag gav det förslaget också, så vi kan nog konstatera att det är en bluffare.Jag letade begagnad, men som du skriver så ligger dom ju så högt så jag beställde en ny från Babytrader, vet inte vad det kostar ifrån Pingpong.
    min sambo sa precis detsamma.. skit i allt strul o ta en ny ibland är han fööör go.. kollade in babytrader o de hade 50 euro rabatt? eller? vad slutade din vagn på för summa? hur lång lev tid? o vad händer om man får det klassiska problemet ,ed handtaget?
  • WilliamNellyJamie
    bakabakalitenkaka skrev 2008-05-17 15:34:13 följande:
    Vet att någon frågade rätt så nyligen, men jag hittar inte svarenVart köper ni tyg till sufletter??
    jag bad mamma på vift köpa till moln suflettenm men har hittat till nya på åhlens samt tygvaruhuset (sickla köpkvarter) sen på nätet har stoff och stil så fina tyger och billiga så kan verkligen rekomendera dem har beställt massor av dem
    William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • Finasteunge

nån som har en jplizzy skötväska och vad tycker ni om den?
    går den att hänga på vagnen lr är det en axelskötväska??

Jesper 070816
  • Fröken Småland
    Emmsan skrev 2008-05-17 16:11:16 följande:
    ingen med erfarenhet av babytrader?
    Jo, många här i tråden har mycket bra erfarenhet av babytrader. Du kan lugnt handla från dem. Priset beror på dagskursen såklart, men räkna med ca 9,4 för en euro så får du ett ungefärligt pris.
  • Emmsan
    mamma2003 skrev 2008-05-17 16:24:07 följande:
    Jo, många här i tråden har mycket bra erfarenhet av babytrader. Du kan lugnt handla från dem. Priset beror på dagskursen såklart, men räkna med ca 9,4 för en euro så får du ett ungefärligt pris.
    åhh tack.. ja idag skulle en ny kosta ca 7300 för mej då.. o då får jag ju garantin o allt kanske bättre då det är högt pris på begagnat marknaden men jag är orolig om det blir strul med handtaget som ngn sagt att de haft hur tusan gör man då?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13