• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • ängeln83
    leson76 skrev 2008-05-19 21:15:26 följande:
    Jag slutade använda åkpåse när plutten började gå OCH det var dags för overall.
    Då är det nog ganska onödigt med åkpåse känns det som...blöta leriga overaller i en fin åkpåse? Njeee.
    Lite halvjobbigt att klä av både stövlar och overall innan man sätter honom i vagnen.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-05-19 21:14:50 följande:
    Hm... hellre gult tycker jag!!
    Ja, det är ju lite mer färgglatt. Undrar om de har det i Snakecity? Får nog bli en tur dit snart. Måste ju ändå kolla bilbarnstolen där.
    Älskade Noel
  • Hs Bobbo
    Duntoffla skrev 2008-05-19 19:49:51 följande:
    Hmm..funderar på vilket håll man kommer in mot stan då. Vilken väg är det? 
    Finns även en i Täby C.
    scrapparanne.blogspot.com/ ***Vår Alvin kom till oss den 26 oktober!***
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-05-19 21:30:33 följande:
    Ja, det är ju lite mer färgglatt. Undrar om de har det i Snakecity? Får nog bli en tur dit snart. Måste ju ändå kolla bilbarnstolen där.
    Ja, den gula e ju verkligen somrig

Maila familjetorget o fråga
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-05-19 21:37:31 följande:
    Ja, den gula e ju verkligen somrig Maila familjetorget o fråga
     Du e inte dum du! Ska förvisso åka och träna imorgon så jag kanske svänger förbi.
    Älskade Noel
  • Emmsan
    mamma2003 skrev 2008-05-19 21:14:39 följande:
    Emmsan: Angående din fråga om vilken av modellerna Frog eller Cameleon jag föredrar. Alltså, jag vet ju att Cameleon egentligen är mer välutrustad, men det är något speciellt med Frog. Den vinner utan tvekan eftersom den är helsvart. Om Cameleon varit helsvart hade väl antagligen den vunnit eftersom den är lite lyxigare. Men jag tycker att Frogens handtag är snyggare. Allra snyggast (och smartast) tycker jag Geckon är, men eftersom den saknar båge så går den bort.Hade du inte bestämt dig för att beställa från Babytrader förresten? Det tycker jag verkligen att du skall göra, du får ju en helt ny vagn för samma pengar som en begagnad. Och det är något alldeles speciellt med en helt ny vagn...
    tackar för ditt svar.... :) åhh jooo jag skulle ju beställa därifrån.. men jag är lite het på gröten o vill ha vagn nuuuuuuuuu.. har lovat sambon denna ggn att "sälja" av  lite av alla barnvagnar o grejer för att finansiera den nya.... saknas dock bara 1000 lappen nu ;) ajja bajja har lovat att inte ta ngr andra pengar än från det jag säljer. grrr biter mej i läppen så jag inte "lånar" från annat konto
    sen ser man "billigare" buggor på nätet än en helt ny då.. o så tänker jag i en sekund att va fan jag tar den o köper tillbehör för resten av pengarna.. smart tänker jag eftersom jag fortfarande velar vilken bas jag ska ha o vill ha både sand och grå :) o tja kanske brun oxå hahahahahahahahaahah ska bli kul o se var denna historien slutar e såå avundsjuk på er andra som får sy sufletter o grejja :(
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-05-19 21:42:40 följande:
     Du e inte dum du! Ska förvisso åka och träna imorgon så jag kanske svänger förbi.

nä jag e rätt smart va Räcka ut tungan
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2008-05-19 21:28:39 följande:
    Då är det nog ganska onödigt med åkpåse känns det som...blöta leriga overaller i en fin åkpåse? Njeee.Lite halvjobbigt att klä av både stövlar och overall innan man sätter honom i vagnen.
    Jag kommer att ha åkpåse till Ida nu i sommar på kvällarna, till hösten och vintern åxå.. Köp en beggad vettja
  • Kallis

Är det någon som har erfarenhet av Bugaboos transportväska? Finns det flera olika? Har för mig att jag sett både med o utan hjul.... Ska flyga till tunisien nu i juni o vill såklart skydda vagnen på bästa sätt...

Mamma till Ebba 071222
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-05-19 21:54:47 följande:
    nä jag e rätt smart va
    Väldigt! Jag skulle gått in på Barnbutiken idag på Götgatan på vägen hem från en kompis men glömde såklart det. *amningshjärna*

Är så sugen på en denim sittdel också. Varför ska det finnas så mycket att välja mellan?
    Älskade Noel
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13