• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • titti76
    lycra skrev 2008-05-19 20:58:38 följande:
    Någon som använder bugaboos ståbräda & vet hur man fäster den? För visst kan man fästa den uppåt så man slipper ha den körandes när den inte används? Fick nämligen ingen bruksanvisning med när jag köpte den
    Du får med ett "gummiband" som du fäster först i chassit, sedan ställer du in den längd du behöver och krokar fast i ståbrädan.
    - nöjd med två? -
  • lycra

Fast jag menar inte hur man fäster den på chassit.. utan hur man fäster den så att den hänger uppåt? Om du förstår?

loveliva skrev 2008-05-19 21:04:00 följande:
    Det är någon här inne som har en bra beskrivning, men kommer inte ihåg vem Jag har brädan, men kan ändå inte förklara hur man fäster den på bästa sätt då det brukar vara mannen i huset som gör det då jag tappar tålamodet
  • titti76

Någon som vet man spänner åt bromsen på Cam? Hur ofta har ni behöv göra det?

- nöjd med två? -
  • loveliva
    lycra skrev 2008-05-19 21:10:55 följande:
    Fast jag menar inte hur man fäster den på chassit.. utan hur man fäster den så att den hänger uppåt? Om du förstår?
    Aha! Ja nu fattar jag, börjar bli sent (skyller på det iaf).
  • Fröken Småland

Emmsan: Angående din fråga om vilken av modellerna Frog eller Cameleon jag föredrar. Alltså, jag vet ju att Cameleon egentligen är mer välutrustad, men det är något speciellt med Frog. Den vinner utan tvekan eftersom den är helsvart. Om Cameleon varit helsvart hade väl antagligen den vunnit eftersom den är lite lyxigare. Men jag tycker att Frogens handtag är snyggare. Allra snyggast (och smartast) tycker jag Geckon är, men eftersom den saknar båge så går den bort.

Hade du inte bestämt dig för att beställa från Babytrader förresten? Det tycker jag verkligen att du skall göra, du får ju en helt ny vagn för samma pengar som en begagnad. Och det är något alldeles speciellt med en helt ny vagn...

• RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-05-19 20:48:51 följande:
    Haha...du är hopplös ju! Jag fnular mellan gult eller sand parasoll. Förslag?
    Hm... hellre gult tycker jag!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • leson76

Jag slutade använda åkpåse när plutten började gå OCH det var dags för overall.

• RååSa BuBBlan
    Kajsan skrev 2008-05-19 20:54:09 följande:
    Jag har beställt en offwhite sommarsuflett, den kommer bli skitsnygg till både cerisa och bruna stolsklädsekn.Men framförallt till min hemsydda denim
    Har vi samma smak just nu eller

Skulle iofs vilja ha offwhite helt topset åxå känner jag, men man kan ju inte få allt.. Även om man försöker
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • lilla sandra

Vi ska beställa samma kombo.

B skrev 2008-05-19 20:49:51 följande:
    nu står min nya cam och bara glänser i vardagsrummet. Är så nöjd och hon som skall åka i den är helt galen. Fick henne inte ifrån den. Bara skrek. Hon kommer väl i håg hur det var att åka i en bugga. Har haft en tidigare.Blev supernöjd med färgerna, brun bas och offwhite top.
  • loveliva

Jag vet inte vilka färger jag ska beställa så jag går å duschar i stället

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13