• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Mamma Anna

Slma:
    jag skulle nog säga orange eller rosa, har precis köpt ett rosa parasoll till min bugga och är nu på jakt efter en rosa sommarsuflett

• medea08
    mallan brallan Åh, det ser ju jättebra ut! Ska se ifall jag vågar mig på att sy lite själv... Kom dock på att det kanske är smartare att beställa enbart en suflett, liggdelslocket kanske inte används så mycket under sommaren? Och när hösten kommer är V en stor kille som får åka sittvagn istället.
  • medea08

Har hört med Kidzshop, och de har lösa sufletter hemma i brun canvas samt i denim. Jag hade tänkt mig en i röd canvas egentligen, men funderar på denim iallafall... Svart bas (frog), offwhite parasoll och vilken färg på suflett? Denim eller röd? Eller kanske någon heeelt annan färg? Åsikter och förslag tack!!

• Stargirl
    medea08 skrev 2008-05-20 18:47:42 följande:
    Har hört med Kidzshop, och de har lösa sufletter hemma i brun canvas samt i denim. Jag hade tänkt mig en i röd canvas egentligen, men funderar på denim iallafall... Svart bas (frog), offwhite parasoll och vilken färg på suflett? Denim eller röd? Eller kanske ag någon heeelt annan färg? Åsikter och förslag tack!!
    Ååååh röd!!! Det skulle jag tagit....kanske för att det var sååå länge sen jag hade ngt rött på min Cam.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Fröken Småland
    slma skrev 2008-05-20 18:33:35 följande:
    Vilken färg är snyggast till sand bas? Jag ska nämligen en gang för alla bestämma vilken färg jag skall ha, sedan är det färdigbytt!
    Yeah right!
    medea08 skrev 2008-05-20 18:47:42 följande:
    Har hört med Kidzshop, och de har lösa sufletter hemma i brun canvas samt i denim. Jag hade tänkt mig en i röd canvas egentligen, men funderar på denim iallafall... Svart bas (frog), offwhite parasoll och vilken färg på suflett? Denim eller röd? Eller kanske någon heeelt annan färg? Åsikter och förslag tack!!
    Offwhite sufflett?
  • slma

mamma2003: du har nog rätt, men för tillfället ligger det bara en massa och skräpar som jag inte gillar (just nu )

Vad tror ni om canvas rosa till? nagon som har bild pa sittdelen med sand/rosa?

• Kajsan

idag bytte jag en sand fleece och en väldigt solblekt svart fleece mot en fräsch orange canvas.
    Jag är mycket mycket nöjd!

• Hs Bobbo

Utan å läsa ikapp tänkte jag bara meddela intresserade att jag fick TVÅ paket idag i brevlådan!! Ett fr Kidz m blå suffla till Biet o UV-skydd till densamma, o ett fr Familjetorget m soldräkt, solfilt o UV-suffla, allt fr Aussie's Finest. Bild på camen med UV-sufflan på finns i bildtråden.

OBS om nån kan tala om hur man ska montera dit UV-sufflan så får de gärna berätta det!! Jag tror nämligen inte att jag lyckats helt rätt!

scrapparanne.blogspot.com/ ***Vår Alvin kom till oss den 26 oktober!***
  • oOrosamarängerOo

Dadadoo skötväskorna jag pratade om tidigare att beställa, blev en sweetheart i ljusrosa med 20% rabatt väntas att se om den passar bra med buggen oxå nu

• Bina
    Kajsan skrev 2008-05-20 19:20:29 följande:
    idag bytte jag en sand fleece och en väldigt solblekt svart fleece mot en fräsch orange canvas.Jag är mycket mycket nöjd!
    Grattis!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13