• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl: Min denim suffla som blivit flammig, jag la in bilder på igår. Tror du det hjälper att fortsätta tvätta den för att jämna ut det, eller kommer det bara förvärra?Fundersam
  • Mountains

Fick hem min fina bugga förra veckan och tro det eller ej så glappar chassit. Jag fattar inte att de skickar ut trasiga vagnar när problemet är så pass vanligt och välkänt.

Pratade med Barnbutiken och de hade ett chassit inne så nu får vi ta med trasiga chassitet in till stan och byta det.Nu börjar jag naturligtvis fundera på hur det kom sig att de händelsevis råkade ha ett helt chassit inne? Blir bara så besviken att man ska behöva ha det besväret på en så pass dyr vagn. Blä, behövde bara få ur mig lite!

• Bina

SooJuicy...

hur länge har du haft denimen som blivit så?

• Hs Bobbo
    Lille Mammsen skrev 2008-05-20 01:16:34 följande:
    TIPS! Va väl någon/några här som var sugna på Bilstols adapter till Bugaboo...... (ej min) www.tradera.com/BUGABOO_acta_graco_adapter_GR...
    Det var nog jag - men jag har svårt att få reda på om vår stol Akta Graco Duologico passar... den är ett babyskydd som blir stol för nästa storlek om man tar bort lite ilägg - alltså inte ett rent babyskydd. Det verkar inte vara nån som vet...
    scrapparanne.blogspot.com/ ***Vår Alvin kom till oss den 26 oktober!***
  • oOrosamarängerOo
    Bina skrev 2008-05-20 19:34:28 följande:
    SooJuicy...hur länge har du haft denimen som blivit så?
    Tre mån tror jag det va sen jag beställde den.
  • slma

Obs! detta är ingen säljannons bara en fraga! var kan mer än blocket och här pa FL försöka sälja sitt sand fleece set? det maste vara nagot av det mest svarsald jag ägt! det maste vara helt ute helt enkelt, eller sa har alla det redan! tradera kanske? hur funkar det? (är novis där)

• Fru Indosaurie
    slma skrev 2008-05-20 19:41:24 följande:
    Obs! detta är ingen säljannons bara en fraga! var kan mer än blocket och här pa FL försöka sälja sitt sand fleece set? det maste vara nagot av det mest svarsald jag ägt! det maste vara helt ute helt enkelt, eller sa har alla det redan! tradera kanske? hur funkar det? (är novis där)
    byteslistan?
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • slma

byteslista later bra, var anmäler jag mig? har läst det flera ganger men liksom aldrig haft nagot att byta med... men det later ju som ett alternativ! tack

• Fru Indosaurie
    slma skrev 2008-05-20 19:44:33 följande:
    byteslista later bra, var anmäler jag mig? har läst det flera ganger men liksom aldrig haft nagot att byta med... men det later ju som ett alternativ! tack
    skicka din mailadress till "kajsan"
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Bina
    SooJuicy skrev 2008-05-20 19:37:58 följande:
    Tre mån tror jag det va sen jag beställde den.
    Jag har haft min längre än så och min ser inte
    ut sådär... det gör att jag funderar på om din verkligen är "riktig". Förstår du hur jag menar? Jag har tvättat min en gång i maskin - du?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13