• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Hs Bobbo
    leson76 skrev 2008-05-20 10:22:13 följande:
    Någon som har en sittdyna från Ditten & Datten? Funderar på att beställa en men vill veta hur "välsydda" och mjuka de är. Ganska pricy om man ska beställa en i Katvig tyg (SNYYYGG)
    jag har en, tycker den är välsydd o mysig.
    scrapparanne.blogspot.com/ ***Vår Alvin kom till oss den 26 oktober!***
  • Cilla R

Jag börjar tröttna på färgen på min Cam, den är helröd. Någon som vet vart man kan hitta både bastyg och topptyg till bra priser?

Mamma till Néa och Ophelia!
  • Lycka 1

Kan man köpa enbart sufletter?
    Vad får man ge för en sån?

medea08 skrev 2008-05-20 19:51:27 följande:
    Offwhite är jättefint! Någon som har det? Blir den lätt skitig? Fungerar det att bara torka av den med vatten så länge den inte är jättesmutsig?Ska maila familjetorget också, för att se ifall de har något hemma. Andra tips på webshoppar (förutom kidzshop) som kan tänkas ha lösa sufletter hemma? Jag vill ha en ny suffla nu, på en gång!!
    Linus -01, Linnea -02, Novali -07 www.lycka.babyblogg.se
  • Bina

Cilla R skrev 2008-05-20 20:00:22 följande:

Jag börjar tröttna på färgen på min Cam, den är helröd. Någon som vet vart man kan hitta både bastyg och topptyg till bra priser?
    De ligger på samma priser www.toddler.se har dock fraktfritt när man handlar över 500:-
  • trullsa

SooJuicy: Nu vill jag verkligen inte idiot förklara dej, men kan det vara så att du haft för mycket tvättmedel, för så där kan min svarta tvätt bli ibland. Prova tvätta den en gång till utan tvättmedel.

SooJuicy skrev 2008-05-20 19:58:11 följande:
    Nä, inte alls innan tvätt. klickbara, de ser ljusare ut på bilderna än vad de är irl, bara nästan vitblekta flammor efter tvätt.
  • S a C
    SooJuicy skrev 2008-05-20 19:58:11 följande:
    Nä, inte alls innan tvätt. klickbara, de ser ljusare ut på bilderna än vad de är irl, bara nästan vitblekta flammor efter tvätt.
    Okej, då är jag med. Inte kul, men har för mig att just jeanstyg kan göra sådär. Jag skulle definitivt också reklamerat.

Jag har inte tvättat min än, och det ska jag nog skippa då! Eller tvätta alla tygerna samtidigt i såna fall.
  • oOrosamarängerOo
    trullsa skrev 2008-05-20 20:08:49 följande:
    SooJuicy: Nu vill jag verkligen inte idiot förklara dej, men kan det vara så att du haft för mycket tvättmedel, för så där kan min svarta tvätt bli ibland. Prova tvätta den en gång till utan tvättmedel.
    Nä, inte haft för mycket är jättenoga med sånt och inte heller vittvättmedel, utan flytande allergivänligt via color.
  • änglamamma

vill köpa rosa topp set till min cam så småningom... men ... skall jag ta fleece eller canvas?? blir inte fleecesittdelen väldigt varm i sommar??? vad skulle ni köpa? vilken e bäst... rosa i färgen skall d va i alla fall *L*

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13