• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • medea08
    slma skrev 2008-05-20 19:41:24 följande:
    Obs! detta är ingen säljannons bara en fraga! var kan mer än blocket och här pa FL försöka sälja sitt sand fleece set? det maste vara nagot av det mest svarsald jag ägt! det maste vara helt ute helt enkelt, eller sa har alla det redan! tradera kanske? hur funkar det? (är novis där)
    Har för mig att du svarade på min annons? Förlåt för att jag inte svarat! Ärligt talat så tror jag att problemet ligger i att du bor utomlands, och att frakten då blir så hög för oss i Sverige.
  • oOrosamarängerOo
    Bina skrev 2008-05-20 19:47:01 följande:
    Jag har haft min längre än så och min ser inte ut sådär... det gör att jag funderar på om din verkligen är "riktig". Förstår du hur jag menar? Jag har tvättat min en gång i maskin - du?
    Tvättat den en gån oxå, vad menar du med riktig?
  • medea08
    mamma2003 skrev 2008-05-20 18:51:47 följande:
    Offwhite sufflett?
    Offwhite är jättefint! Någon som har det? Blir den lätt skitig? Fungerar det att bara torka av den med vatten så länge den inte är jättesmutsig?

Ska maila familjetorget också, för att se ifall de har något hemma. Andra tips på webshoppar (förutom kidzshop) som kan tänkas ha lösa sufletter hemma? Jag vill ha en ny suffla nu, på en gång!!
  • Bina
    SooJuicy skrev 2008-05-20 19:49:02 följande:
    Tvättat den en gån oxå, vad menar du med riktig?
    Att den borde gå att reklamera... om två sufletter använts lika länge (stämde ganska exakt med tre månader för mig också) och tvättats lika många gånger - borde de då inte se ungefär lika ut?
  • S a C

SooJuicy skrev 2008-05-19 11:02:39 följande:

Nä, den är inte ljusare, är blixten, är den vanliga mörka denimfärgen irl. Det är flammorna som blivit, har inte blivit ljusare i själva klädseln.
    Var den flammig innan du tvättade den också?
    Det är det jag menar annars, att den kan bli flammig i tvätten eftersom det är oblekt jeanstyg.
  • oOrosamarängerOo
    Bina skrev 2008-05-20 19:52:49 följande:
    Att den borde gå att reklamera... om två sufletter använts lika länge (stämde ganska exakt med tre månader för mig också) och tvättats lika många gånger - borde de då inte se ungefär lika ut?
    Då sätter jag mig och mailar gucce imorgon o bilder och får se vad som händer, för ingen jag känner irl har fått sina denim såhär
  • slma

medea08: jag bor utomlands ja, men fleecen ligger i sverige, inga problem med det inte!

• Hs Bobbo
    Finasteunge skrev 2008-05-20 10:30:49 följande:
    Vet att ja frågat detta förut men har helt glömt bort vart de var.. Finns det någon affär i sthlms traktera som säljer ju ju be?? Så man kan åka och titta på dom??
    sprall på nk
    scrapparanne.blogspot.com/ ***Vår Alvin kom till oss den 26 oktober!***
  • oOrosamarängerOo
    S a C skrev 2008-05-20 19:54:03 följande:
    Var den flammig innan du tvättade den också?Det är det jag menar annars, att den kan bli flammig i tvätten eftersom det är oblekt jeanstyg.
    Nä, inte alls innan tvätt. klickbara, de ser ljusare ut på bilderna än vad de är irl, bara nästan vitblekta flammor efter tvätt.
  • TjorveniSkåne

Man får alltid så bra smakråd här för färgkombinationer.

Vilket parasol föreslår ni till helröd cameleon med grön åkpåse? Åkpåse och parasol har väl i och för sig var sin säsong, så de använder man väl sällan samtidigt?

Rött blir kanske lite tråkigt. Andra förslag?

Slma: Prova på tradera! Allt med bugaboo går att sälja där verkar det som!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13