• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Lille Mammsen
    Finasteunge skrev 2008-05-21 21:01:09 följande:
    Vad bra då ska ja gå in på bonti och kolla.. måste bara fråga en sak. Ville verkligen ha en skötväska och om ja inte har tillräkligt med pengar tror ni ja kan ta den på mitt mastercard då????
    Kolla www.bonti.se
  • Bopsan

Tack, tjejer, för alla åsikter om brun eller denim.

Lutar åt brunt eftersom jag så gärna vill ha ju ju be between (brun/rosa).

Hade ekonomin tillåtit så hade jag gärna ägt både helbrun och heldenim + en rosa topp. Sand bas är också fräscht och varför inte en gul top till, en orange och en....

Meeeeeeer bilder i bildtråden tack. Jag vill frossa i alla färger.

• Lille Mammsen

Hur fasen ligger det till? Om en butik säljer en vara på deras webshop som har felaktig info alt. bild...vad har man för rättigheter som köpare att kräva......dvs köparen vill ha varan som beskrivs alt. varan som bilden visar!!

• Lille Mammsen
    Lille Mammsen skrev 2008-05-21 21:22:21 följande:
    Hur fasen ligger det till? Om en butik säljer en vara på deras webshop som har felaktig info alt. bild...vad har man för rättigheter som köpare att kräva......dvs köparen vill ha varan som beskrivs alt. varan som bilden visar!!
    PS!! Dvs vill betala priset som står!!
  • ängeln83

Ingen som har bild på Cam med grå bas och den ljusa blå toppen?
    Väldans nyfiken på hur den ser ut.

Sen funderar jag på att köpa en sommar suflett till den kombon, vilken färg tror ni bli finast till?

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • thj
    Lille Mammsen skrev 2008-05-21 21:22:21 följande:
    Vet faktiskt inte,men jag hade taget tillbax varan och stått för frakten
    Eller erbjudet kunden ngn kompensation..
    Inte ´kundens fel att varan éj stämmer överns med beskrivningen.
    *har hänt mig*
  • Lourdes
    Bopsan skrev 2008-05-21 21:17:46 följande:
    Tack, tjejer, för alla åsikter om brun eller denim. Lutar åt brunt eftersom jag så gärna vill ha ju ju be between (brun/rosa). Hade ekonomin tillåtit så hade jag gärna ägt både helbrun och heldenim + en rosa topp. Sand bas är också fräscht och varför inte en gul top till, en orange och en....Meeeeeeer bilder i bildtråden tack. Jag vill frossa i alla färger.
    Jag har bilder på min denim i bildtråden, du kan ju kolla igenom alla gamla också!
  • Lille Mammsen
    thj skrev 2008-05-21 21:26:30 följande:
    Vet faktiskt inte,men jag hade taget tillbax varan och stått för fraktenEller erbjudet kunden ngn kompensation..Inte ´kundens fel att varan éj stämmer överns med beskrivningen.*har hänt mig*
    Kan kunden kräva varan som bilden visar för det pris som står oxå!!
  • ängeln83

Thj:

Har ni sommar suflett till Cam i offwhite i lager?

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • madebyinferno
    Krokodil skrev 2008-05-21 19:45:09 följande:
    Puffar lite för min fråga om ståbräda och pall. Snälla, ni som har koll kan väl dela med er?
    Krokodil skrev 2008-05-21 17:34:20 följande:
    Såg i bildtråden att några av er har Bugaboos ståbräda och Tiny Tot-pallen. Är ni nöjda med brädan och pallen? Hur gör ni när ni fäller vagnen, tar ni av brädan då? Är det smidigt? Och pallen, kan man ta av och på den enkelt eller ska den skruvas och så?Någon som testat både Bugaboo-brädan och Kiddyboard? Tänker på vilken som sticker ut mest (är ivägen för den som går mest), fjädring, ståyta (storebror har ganska stora fötter redan) och annat ni kan komma på.Tacksam för svar!
    Jag är nöjd med brädan och pallen. När jag fäller vagnen får brädan sitta kvar med stolen plockar jag av, bara att lyfta av - inga skruvar lr så...
    Har både buggans bräda och buggyboard maxi
    buggans är jobbig att gå bakom för man få gå lite brebent pga av hjulet, tror den har lite fjädring och det största plusset är nog stolen, lite krånglig att ta av men upphängningen fungerar bra, stor yta att stå på för barnet (strl 39 får plats )...
    Buggyboarden är ju lättare att gå bakom eftersom det är två hjul att gå mellan plus att den är relativt hög så man slår inte i fötterna allt för lätt, lätt att fästa upp och bara att klicka av när man inte vill ha den med, mindre yta att stå på för barnet men räcker gott och väl för min 2,5åring, ingen fjädring tror jag...

Summan blir väl att jag egentligen gillar buggtboarden bäst men kör buggans egna pga stolen Hoppas du fått svaren du söker annars får du gärna fråga mera
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13