Krokodil skrev 2008-05-21 19:45:09 följande:
Puffar lite för min fråga om ståbräda och pall. Snälla, ni som har koll kan väl dela med er?
Krokodil skrev 2008-05-21 17:34:20 följande:
Såg i bildtråden att några av er har Bugaboos ståbräda och Tiny Tot-pallen. Är ni nöjda med brädan och pallen? Hur gör ni när ni fäller vagnen, tar ni av brädan då? Är det smidigt? Och pallen, kan man ta av och på den enkelt eller ska den skruvas och så?Någon som testat både Bugaboo-brädan och Kiddyboard? Tänker på vilken som sticker ut mest (är ivägen för den som går mest), fjädring, ståyta (storebror har ganska stora fötter redan) och annat ni kan komma på.Tacksam för svar!
Jag är nöjd med brädan och pallen. När jag fäller vagnen får brädan sitta kvar med stolen plockar jag av, bara att lyfta av - inga skruvar lr så...
Har både buggans bräda och buggyboard maxi
buggans är jobbig att gå bakom för man få gå lite brebent pga av hjulet, tror den har lite fjädring och det största plusset är nog stolen, lite krånglig att ta av men upphängningen fungerar bra, stor yta att stå på för barnet (strl 39 får plats

)...
Buggyboarden är ju lättare att gå bakom eftersom det är två hjul att gå mellan plus att den är relativt hög så man slår inte i fötterna allt för lätt, lätt att fästa upp och bara att klicka av när man inte vill ha den med, mindre yta att stå på för barnet men räcker gott och väl för min 2,5åring, ingen fjädring tror jag...
Summan blir väl att jag egentligen gillar buggtboarden bäst men kör buggans egna pga stolen

Hoppas du fått svaren du söker annars får du gärna fråga mera