• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • ängeln83
    thj skrev 2008-05-21 22:03:46 följande:
    Mångakan kolla imorgon
    Ah, vore super gulligt, du kan väl inboxa mej när du kollat
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • Dis

Vet du om det finns bruten förpackning av denim sittdel eller sommarsuflett? Hur mkt är rabatten för brutna förpackningar?

thj skrev 2008-05-21 21:26:30 följande:
    Vet faktiskt inte,men jag hade taget tillbax varan och stått för fraktenEller erbjudet kunden ngn kompensation..Inte ´kundens fel att varan éj stämmer överns med beskrivningen.*har hänt mig*
  • Acke

Hjälp...Jag förösker fäst bugaboo parasollet på min Bugaboo Cam men fattar inte hur man gör?

Inga problem att fästa det på styret/chassit, men enligt boken ska man ju kunna sätta det på skumgummiramen också...men där är ju antingen bågen ELLER sufletten. Har liggdelen just nu...

Har för mig att någon vänlig själ tagit bilder på detta, men vet inte var jag ska leta...

Hjälp mig med en pedagogisk beskrivning någon!

• thj
    Kajsan skrev 2008-05-21 22:08:04 följande:
    *Hoppas på denim*
    Hi,hi ska kolla upp det
    ängeln83 skrev 2008-05-21 22:13:15 följande:
    Ah, vore super gulligt, du kan väl inboxa mej när du kollat

självklart

Dis skrev 2008-05-21 22:18:02 följande:
    Vet du om det finns bruten förpackning av denim sittdel eller sommarsuflett? Hur mkt är rabatten för brutna förpackningar?
    sommarsufletter finns i fleece olika färger
  • kirsikka
    Finasteunge skrev 2008-05-21 21:51:50 följande:
    Ja alla kostar så mycket. Sambon tycker me att det är mycket pengar och tycker ja inte ska lägga det på en väska men man har ju användtning av den sen när den inte änvänds som skötväska och de är ett +  De finns ju inte några snygga billiga skötväskor heller.

Jag kan som en "erfaren mamma" verkligen rekommendera att hellre lägga pengarna i något bra som man tycker om och trivs med (som vagn, skötväska osv) än köpa ngt billigt. Gjorde detta felet med mitt första barn och den här gången med andra barnet har jag bara köpt bra grejer. Det blir dyrare i längden att köpa billiga grejer, dessutom har de dyrare saker alltid bättre andrahandsvärde.

Lite motiveringar till din sambo...(jag kan det här, har en envis man)

• kirsikka

Det var en diskussion om skötväskor och magnetlås här tidigare, har en Gaia & Ko väska som har fem magnetlås och mina kort höll på att bli avmagnetiserade allihopa tills jag kom på orsaken. Jag var hos Bonti i dag för att titta på OiOi väskorna och expediten där tyckte jag ska reklamera väskan till internetbutiken där jag köpte den.

Sagt och gjort, och jag har redan fått erbjudande om en ny väska! Ägaren i butiken säger att det måste vara något fel med magnetlåsen i min väska men jag tror inte på det, utan vågar inte ha någon väska med magnetlås längre.

Vad tycker ni jag ska göra, ska jag ta emot väskan och sälja det sen eller be om någon annan typ av ersättning (annan vara t.ex?). Hon har tyvärr inte någon annan väska i sin butik som jag vill ha.

Vad skulle ni göra? Tycker att hennes erbjudande är generös som den är, hade själv inte ens kommit på tanken att reklamera.

• loveliva
    thj skrev 2008-05-21 22:03:46 följande:
    Mångakan kolla imorgon
    Kolla åt mig också
  • thj
    loveliva skrev 2008-05-21 22:42:19 följande:
    Kolla åt mig också
    Absolut
    Ell skrev 2008-05-21 21:55:32 följande:
    Ska handtaget på en Gecko vara ruckbart fram och tillbaka trots att man monterat fast liggdelen?

Det ska vara så

• loveliva
    thj skrev 2008-05-21 22:47:35 följande:
    Det ska vara så
    Tack snälla du
  • Ell

*puffar för min fråga*

Ska handtaget på en Gecko vara ruckbart fram och tillbaka trots att man monterat fast liggdelen?

♥ (¯`°?.¸ ♥ Wilmer & Busfrö i magen BF 15 oktober ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13