• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Lourdes
    mallan brallan skrev 2008-05-22 23:03:06 följande:
    Det blev en Bee! laddar upp lite bilder i bildtråden.
    Färg?
    Hur modifierade du bältet? Stör mig ofta på det med nämligen!
  • nica83

Om någon har tips på tyg till dyna/åkpåse som matchar bra med det blåa på min bee (bild i bildtråden) så mottages det tacksamt. Tror att ditten dattens katvig-dyna skär sig lite i färgen??

♥ J - underbara son ♥
  • madebyinferno
    Krokodil skrev 2008-05-22 12:42:49 följande:
    Tack för svaret! Jag funderar ju på buggans egna eller KiddyBoard Maxi. Den har ju annan form, men är ju från samma tillverkare som BuggyBoard. Har inte sett den på riktigt, men tror du (eller vet någon annan) om den har större ståyta än BuggyBoard utan att ta mer plats framför fötterna? Känner att mittenhjulet bak på Bugaboos egna bräda kan vara knöligt att som du säger gå bakom. Men tycker du att upphängningsremmen på styret som BuggyBoarden (och samma för KiddyBoarden) har stör? Typ är ivägen för skötväskan eller är krånglig att fippla med? Buggans hängs ju upp utan rem på styret, tänker om det är bättre?Åh, vad svårt! Är ju frågan om man ska beställa pallen, då är ju valet givet. Annars är det inte lika lätt...
    Nu har jag ju inte testat kiddyboarden, har en äldre variant men den passar inte, men det är nog en marginell skillnad på ståytan skulle jag tro och tyvärr så säljer inte "min" butik den så jag kan kolla IRL heller

Eftersom buggans rem redan hänger där så stör jag mig inte på att det hänger en till
    Beror ju iofs på vad för väska du har kanske men jag tycker nog inte det stör direkt och den är nog varken mer eller mindre jobbig än buggans upphängning heller... Buggans är ju en resårsnodd men buggyboardens är ju ett vanligt nylonband och om man jämför dem så föredrar jag nog buggyboardens...

Om du ska ha pallen så blir det ju buggans och ska du inte det röstar jag för någon av buggy eller kiddyboard, kanske det är prisskillnad mellan dem som avgör också?
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • mini2007

Undrar om någon provat Axel och Idas myggnät/uv-skydd som de rear på Babyland? Passar på Cameleon? Funkar det bra som myggnät oxå? Ska inte dit själv, utan en kompis ska köpa åt mig så jag kan inte kolla själv...

• Lille Mammsen
    Finasteunge skrev 2008-05-22 22:03:58 följande:
    ÄR det nån  som har bagclipsen på en cam?? är det onödigt köp och vad kostar dom??
    skall passa cam om man tex sätter möbeltassar på insidan!? Passar super på frog + gecko! Jag köpte mina på REA´n hos simpleworld....tror jag gav 98:-
  • Fru Indosaurie

imorrn åker vi ut på landet (grusväg) med våran bee. spännande värre Cool

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Kajsan

Fru Indosaurie skrev 2008-05-22 23:57:52 följande:

imorrn åker vi ut på landet (grusväg) med våran bee. spännande värre
    Ja uppdatera mig sen, jag måste ju veta om jag ska behålla den nu när jag ska bli förortsmorsa
  • madebyinferno
    Passar geckos regnskydd på cameleon också lr????
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • imsa

hrm...har idag införskaffat ett...låter som om jag borde låta det ligga i frp och lämna tillbaka?

bättre med parasoll?

slma skrev 2008-05-22 21:58:17 följande:
    ang. uv-skydd, provade en kompis, höll pa att bli vansinnig, ingen bra ide, sa fort jag skulle titta in och ge dottern nappen sa rasade hela härligheten ihop och man fick pilla det pa plats igen. Bra när det satt uppe och hon sov eller var nöjd, annars mest jobbigt, inte sag jag henne heller. Me not like, men jag vet dom som älskar det! Jag köper inget i alla fall.
    ♥ nu är hon här ♥
  • oOrosamarängerOo
    martina78 skrev 2008-05-23 00:02:57 följande:
    Passar geckos regnskydd på cameleon också lr????
    Nej, det går inte att dra på ordentligt.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13