• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • trebarnsliv

Någon som vet vad Gecko med liggdel väger och vad Cameleon med liggdel väger?

• oOrosamarängerOo
    mini2007 skrev 2008-05-22 23:49:13 följande:
    Undrar om någon provat Axel och Idas myggnät/uv-skydd som de rear på Babyland? Passar på Cameleon? Funkar det bra som myggnät oxå? Ska inte dit själv, utan en kompis ska köpa åt mig så jag kan inte kolla själv...
    Uv-skyddet funkar inte som myggnät, är förstora hål i det.
  • madebyinferno
    SooJuicy skrev 2008-05-23 00:09:50 följande:
    Nej, det går inte att dra på ordentligt.
    Oki då vet jag
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • madebyinferno
    mallan brallan skrev 2008-05-22 23:03:06 följande:
    Det blev en Bee! laddar upp lite bilder i bildtråden.
    Hur har du gjort med bältet förresten???
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • oOrosamarängerOo
    SooJuicy skrev 2008-05-23 00:10:54 följande:
    Uv-skyddet funkar inte som myggnät, är förstora hål i det.
    Ser att de skrivit på sin hemsida: Nätet fungerar även som skydd mot insekter. men jag har haft deras uvskydd och kom in fullt med myggFundersam
  • Airy fairy

Blaa.....ar det nagon mer an jag som lyckades att halvt skrapa isonder vagnen (Cammen) pa parkeringar nar man ska lara sig att falla upp den?!

Sen snurrar korgen under till runt och hamnar upp-och-ner nar jag fumlar sa ar livradd for att lagga mindre grejor dar.
    Kopte den begagnad sa ar "sjalvlard" och antar att det ar nagon tricks for att fa till det. Borjar lara mig sa smatt nu men vagnen tog endel stryk..

Era vagnar i bildtraden ser sa fina ut med utan det dar skavet fran de stora hjulen nar man faller ihop den.

• Lillpinglan

Hej igen alla,

Nyligen inköpt min nya Bugaboo Cameleon!! :)

Fråga: Går det verkligen inte att fälla ihop den så den blir så liten som möjligt MEN att varukorgen är vänd uppåt, och inte upp och ner?

Fråga igen: Hur sjutton sätter man på regnskyddet när man har suffletten på??

Ännu en: Någon som varit med om att handtaget "åker ner mot backen" när ni hänger på skötväskan?

• mini2007

Tack!
    Hmm kanske inte bästa köpet alltså... Har du /nån annan tips på annat uvskydd som även kan användas som insektsskydd? Ska upp till norrland i sommar och myggen _älskar_ våran sommarstuga lika mkt som vi ;)
    Tyckte du att det var bra i övrigt, förresten?!

SooJuicy skrev 2008-05-23 00:15:31 följande:
    Ser att de skrivit på sin hemsida: Nätet fungerar även som skydd mot insekter. men jag har haft deras uvskydd och kom in fullt med mygg
  • Lillpinglan

Hur sjutton tar man sig till typ sida 600 i den här tråden? Det var där jag slutade läsa sist, och nu kan man väl inte behöva sitta och göra flera hundra klick för att backa dit?? *stön*

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13