• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • mini2007

Haha jag vet, har samma problem! Missar man en-två dagar så är det kört ;) Klicka på eller strunta i det. De flesta frågor verkar dyka upp med jämna mellanrum ändå, tycker jag..

Lillpinglan skrev 2008-05-23 00:30:46 följande:
    Hur sjutton tar man sig till typ sida 600 i den här tråden? Det var där jag slutade läsa sist, och nu kan man väl inte behöva sitta och göra flera hundra klick för att backa dit?? *stön*
  • oOrosamarängerOo
    mini2007 skrev 2008-05-23 00:28:59 följande:
    Tack!Hmm kanske inte bästa köpet alltså... Har du /nån annan tips på annat uvskydd som även kan användas som insektsskydd? Ska upp till norrland i sommar och myggen _älskar_ våran sommarstuga lika mkt som vi ;)Tyckte du att det var bra i övrigt, förresten?!
    Förrutom bugaboos eget har jag bara testat tullsa och det funkar bra, sedan såg jag detta igår: http://sessanochprinsessan.com/search/label/Babystuff%20tips verkar ju lika bra och snyggt dessutom
    Som uv-skydd funkar axel o ida bra annars, men nu har jag parasoll istället och även köpt en uv-filt som jag fick hem idag som jag kommer ha över vagnen
  • mini2007

Ok tack, kanske ska investera i ett Tullsa myggnät iallafall... Tänkte att jag kanske kunde hitta en kombi, plus att Tullsas inte känns så "hot" :) men det viktigaste är ju att inga elaka blodsugare tar sig in till mitt lilla troll ju!
    Har parasoll och får hem uvfilten i juli så jag klarar mig nog utan A&I..

SooJuicy skrev 2008-05-23 00:40:49 följande:
    Förrutom bugaboos eget har jag bara testat tullsa och det funkar bra, sedan såg jag detta igår: sessanochprinsessan.com/search/label/Babystuf... verkar ju lika bra och snyggt dessutom Som uv-skydd funkar axel o ida bra annars, men nu har jag parasoll istället och även köpt en uv-filt som jag fick hem idag som jag kommer ha över vagnen
  • trebarnsliv

Puffar för min fråga 9443

trebarnsliv skrev 2008-05-23 00:10:21 följande:
    Någon som vet vad Gecko med liggdel väger och vad Cameleon med liggdel väger?
  • trebarnsliv
    trebarnsliv skrev 2008-05-23 01:50:00 följande:
    Har ni sett denna www.brio.se/BRIO_NET/Sverige/ ha ha är min kommentar, så ful, kolla in hjulen.
    Länken funkade visst inte som tänkt, men det är den nya Joy.
  • trebarnsliv

Bromsen är väl åtdragen ordentligt vid köp av ny vagn i butik va eller ska man fixa sådant själv. Hur gör man då? (Cameleon)

• s v e a

Hej! Äntligen får jag vara med er här, då min underbara man kom hem med en bee häromdagen! Jag trodde att jag hade en bra vagn innan (quinny buzz) men shit vilken skillnad!!!

Är det någon som vet om cupholdern är samma till camelon och been?

Och jag ska försöka sy en ny suflett. Förr fanns det en sytråd men inte numera eller? Någon som vet om man kan sy med vanligt bommuls tyg? Typ dubbla lager??

• Jarnis
    Duntoffla skrev 2008-05-22 22:38:05 följande:
    Den kostar 9400 har jag för mig. Mot de vanliga som kostar 8700
    Tack så mycket för svaret!
  • änglamamma
    Lillpinglan skrev 2008-05-23 00:19:19 följande:
    Hej igen alla,Nyligen inköpt min nya Bugaboo Cameleon!! :)Fråga: Går det verkligen inte att fälla ihop den så den blir så liten som möjligt MEN att varukorgen är vänd uppåt, och inte upp och ner?Fråga igen: Hur sjutton sätter man på regnskyddet när man har suffletten på??Ännu en: Någon som varit med om att handtaget "åker ner mot backen" när ni hänger på skötväskan?
    ja jag undrar samma fråga ang att varukorgen blir uppochner....
    skiiitdrygt ju... eller räcler d o vända styret kanske...
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13