• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Ell

Lägger in lite mer frågor och hoppas på lika snabbt svar som förra gången!

* Finns det bagclips att få tag i längre, vart i så fall? (helst beställa från nätet)

* Hur sjutton fäster man en skötväska på en Gecko? Jag har en Skiphop men den hasar ju bara ner!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Wilmer & Busfrö i magen BF 15 oktober ♥¸.?°´¯) ♥
  • Lille Mammsen
    060810 skrev 2008-05-23 16:15:17 följande:
    Någon som vet vad skötväskehållare till Geckon kostar nya? Om de ens finns att få tag på längre!!Snälla hjälp mig med detta fooooort!!Måste ha skötväska på vagnen, men det går ju inte att ha någon hängande på Geckon!
    Vet ej om du fått svar när jag skriver? Tror enda butiken som har och ev kan ta hem är Simpleworld!! Jag köpte mina på REA´´n nu för 98:- tror jag de va! Sipper super på min Gecko.
  • Duntoffla
    Ell skrev 2008-05-23 19:32:47 följande:
    Lägger in lite mer frågor och hoppas på lika snabbt svar som förra gången! * Finns det bagclips att få tag i längre, vart i så fall? (helst beställa från nätet)* Hur sjutton fäster man en skötväska på en Gecko? Jag har en Skiphop men den hasar ju bara ner!
    Någon sa tidigare att det finns på Simpleworld.se

Har du inga extra remmar på sidorna i din Skip Hop? så att du kan fästa den runt handtaget?
    Älskade Noel
  • Lille Mammsen
    Ell skrev 2008-05-23 19:32:47 följande:
    Lägger in lite mer frågor och hoppas på lika snabbt svar som förra gången! * Finns det bagclips att få tag i längre, vart i så fall? (helst beställa från nätet)* Hur sjutton fäster man en skötväska på en Gecko? Jag har en Skiphop men den hasar ju bara ner!
    vet precis va du snackar om!! Ble heeeeelt gaaaalen...så illa att BB skulle åka ut! Nu ej så glad & lugn me mina clips
  • Lille Mammsen
    Duntoffla skrev 2008-05-23 19:44:53 följande:
    Någon sa tidigare att det finns på Simpleworld.seHar du inga extra remmar på sidorna i din Skip Hop? så att du kan fästa den runt handtaget?
    Jag har flera skiphop + oioi + pop mfl. Dessa att illa då jag ville ha handtaget fritt mm Nu sitter dom alla fin-fint!!
  • Duntoffla
    Lille Mammsen skrev 2008-05-23 19:57:46 följande:
    Jag har flera skiphop + oioi + pop mfl. Dessa att illa då jag ville ha handtaget fritt mm Nu sitter dom alla fin-fint!!
    Sitter clipsen under handtaget? alltså under skumgummit? Har du ngn bild på hur en väska hänger på dem?
    Älskade Noel
  • Senap
    Duntoffla skrev 2008-05-23 20:05:38 följande:
    Sitter clipsen under handtaget? alltså under skumgummit? Har du ngn bild på hur en väska hänger på dem?
    På frog sitter de under men på Gecko sitter de bäst på handtaget.
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • Ell

Duntoffla: Ska kika där på en gång!

Mammsen: Hur fäster du clipsen för att väskan ska hänga bra?

♥ (¯`°?.¸ ♥ Wilmer & Busfrö i magen BF 15 oktober ♥¸.?°´¯) ♥
  • Jarnis

Nu har jag precis kastat iväg ett mail för att lägga undan följande i NY;

Denim Base seat fabricDenim Base bassinette fabricDenim tailored fabricDenim Under seat fabricWheeled Transport bag

Det kommer gå på totalt ca 2800 kr. Jag har inte ens en vagn ännu men är ju så kär i Denim! Jag hade en Cam 2005 och det är den enda vagnen jag kan tänka mig igen. Jag har precis fått veta att jag är gravid så då måste jag ju passa på när maken är i NY. Han skall åka till USA igen till hösten och då tänkte jag att han skulle få ta med själva vagnen. Då har jag Denim att byta med! Hur skall jag kunna vänta nästan 9 månader innan jag får använda den????

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13