*Jag duschar oftast varje dag.
Jag duschar oftast varje dag. Men tvättar håret varje dag. Det är ett måste för jag har så fett hår.
Hur gör ni?
Jag duschar oftast varje dag. Men tvättar håret varje dag. Det är ett måste för jag har så fett hår.
Hur gör ni?
Tryntra - japp det far jag, aven med Karbamiden. Som jag egentligen inte ar en stor fan av. Tycker inte om kanslan, men man far ju sta ut. Det basta jag har hittat an sa lange ar ett skrubb salt fran Aedes de venustas faktiskt. Men ja, pa vinterhalvaret forsoker jag duscha/bada varannan dag for jag har sa mycket problem med eksemet och det hjalper inte att bara smorja.
Duschar eller tvättar mig på "utsatta" ställen varje dag. Tvättar håret varannan, ibland var tredje men då måste jag ha tofs dag 2.
Duschar varje dag men tvättar bara håret varannan...
Duschar och tvättar håret varannan dag, den andra dagen tvättar jag ansiktet och armhålorna över tvättfatet. Någon undrade hur man gjorde med intimhygienen dagen man inte duschar, men för mig får det vara då. I alla fall mitt underliv mår mycket bättre av att slippa överdrivet tvättande!
Duschar alltid morgonen, hatar att gå och lägga mig med blött hår!
Varannan. Tvättar håret varannan dag (har man fett hår så blir det värre om man tvättar det ofta alltså ska man INTE tvätta det varje dag som man ofta tror)
Duschar och tvättar varje dag.
JsN: Jo fast tränar man nästan varje dag så har man ju liksom inget val än att duscha varje dag. Sen tycker jag det känns mycket fräschare att krypa ner i sängen efter att jag duschat.
Ni som har fett hår... Det kan vara så att ni tvättar ert hår för ofta. Testa att tvätta det varannan dag istället för varje.
Säger som Meya - men förvänta er inte att det går på två ggr innan håret "ställt in" sig..
håret varje dag o ibland duschar jag 2 ggr om dagen, eller duschar en o badar en... nu hinner jag väl inte alltid som förut, men så e det väl när man har småtting.... :D
duschar en gång om dagen, eller två om jag fryser, men tvättar bara håret varannan/var tredje dag.
Duschar varje dag, tvättar håret varannan dag.
Varannan dag blir det. Och det där med att tvätta sig i underlivet...det mås bäst av att inte tvättas för ofta. Min BM är noga med att påpeka att man inte ska tvätta för ofta och ALDRIG med vanlig tvål eller duschkräm. När jag använder tvål där blir det Lactacyd men oftast inte.
Om jag skulle duschat varje dag skulle mitt hår bli ohanterbart torrt och min hy torka ut som fnöske. Mitt underliv ska vi inte prata om.
Men vill era killar ha sex med er om ni inte duschat er därnere på flera dagar. Jag skulle ärligt talat bli lite äcklad. Man måste ju inte tvätta med tvål för att bli ren. Lite vatten räcker ju. Urin borde ju fräta och det kan väl heller inte vara så bra att låta det samlas i flera dagar. Lukta borde det med göra tycker jag men det kanske inte stämmer.
Vad ska man tvätta underlivet med då om inte duschcreme? Bara vatten? Då blir det ju inte rent och luktar illa gör det också.
Lactacyd gillar jag inte ,det luktar illa.
Skulle jag duscha mig därnere varje dag och med duschkräm skulle mitt underliv bli tokigt. Svamp och en massa flytningar...men alla kanske inte är lika känsliga som jag....
Jag är rättså bra på att torka mig efter att jag har kissat faktiskt...
Jaha,får man svamp och flytingar då? Ska inte annat än skölja med vatten hädanefter.
Jag duschar varannan dag. Får fett hår mkt fortare om jag tvättar håret varje dag. Ang underlivet. Läste här på fl tidigare i ngn tråd att man bara skulle tvätta med vatten. Har börjat gjort det o tro mig underlivet mår mkt bättre av det.
Annars blev det jätteirriterat + mer flytningar.
Om jag skulle ha sex på icke duschdagen så får jag väl skrubba mig mellan benen då. Allt behöver inte vara så invecklat.
Jag har alltid tvättat mig med bara vatten i underlivet och tro mig. Det blir rent ändå. Dessutom behåller man sina naturliga lukter (kiss anser jag inte som naturlig lukt. Hehe). Min man älskar att ge mig oralsex för han tycker det smakar så gott.
Tror inte tvål skulle vara nåt vidare att få i munnen.
Starshine och alla andra: Intim från apoteket, har ni inte provat det? Jag vill bara säga att det är det bästa somo finns för att hålla sig ren och fräsch där nere...Jag använder Intimoljan, jag kan smörja in mig flera gånger om dagen, det är BARA bra, man kan använda den utan vatten också(om man nu är i bilen och inte kan tvätta sig :) )) eller intim-servetter, jätte bra att ha på utflykt:)
jag rekommenderar verkligen!!!