• ModerBlå

*Jag duschar oftast varje dag.

Jag duschar oftast varje dag. Men tvättar håret varje dag. Det är ett måste för jag har så fett hår.
    Hur gör ni?

• Svar på tråden *Jag duschar oftast varje dag.
  • Annapanna

Jag duschar minst en gång om dagen, ibland kan det bli två ggr tex när jag tränar på kvällen.
    Håret tvättar jag varannan dag.

• mammutten81

Jag tvättar mig varje dag, men duschar varannan, jag har sååå långt hår att det slits om det tvättas varje dag.

• Jessica24

Varje morgon duschar jag hela kroppen + tvättar håret.
    Då jag kommer hem från jobbet duchar jag bara av kroppen.

Alltså: håret 1 gång om dagen och kroppen 2 gånger om dagen.

/Jessica24

• Aiwendil

Duschar = 6 dagar i veckan (nån dag blir det alltid som jag inte "orkar")
    Tvättar håret = 4 dagar i veckan (blir så torrt annars)

Skulle aldrig kunna duscha flera ggr, huden och underlivet tar "skada" då

Men men...
    Vaska av sig under armarna och så kan man ju göra om man inte "helduschar"

• Amelié77

Duschar och tvättar håret varje dag - i alla fall om jag ska till jobbet. Idag har jag inte duschat men jag har bara varit hemma så då är det inte så viktigt
    Skulle aldrig kunna gå till jobbet med otvättat hår - mitt hår är inte sånt som lägger sig fint efter att man kammat det lite - NEHEJ - det måste tvättas för at inte se ut som en punkarfrisyr. Ganska jobbigt, men så har det alltid varit så jag är van.

• elinina

storbad på jul åsså raggardusch varrannan månad...

varje dag, ibland flera ggr, speciellt nu när det börjar bli så varmt å äckligt...

• Anknys

Duschar varje dag, men tvättar håret varannan dag. Blir så torrt annars...

• gealach

Duschar varje dag (fast jag vet att det inte är bra att göra det), tvättar håret när det blir skitigt, brukar bli 2-3 ggr i veckan, vågar inte tänka på hur slitet det skulle bli om jag tvättade det varje dag...

• smulan76

duschar och tvättar håret varje dag. ibland ännu oftare beroende på jobb, träning osv. Min hud tar ingen skada och inte håret heller

Svar på tråden *Jag duschar oftast varje dag.