*Jag duschar oftast varje dag.
Jag duschar oftast varje dag. Men tvättar håret varje dag. Det är ett måste för jag har så fett hår.
Hur gör ni?
Jag duschar oftast varje dag. Men tvättar håret varje dag. Det är ett måste för jag har så fett hår.
Hur gör ni?
Dusch och hårtvätt varannan dag oftast, eller när det behövs (om man ska ut nånstans, har blivit svettig eller så..)
Trynträ: Vi har en handdusch eller vad det nu heter, så underlivet kan man tvätta när man sitter på toaletten
Skulle inte gå så bra att balansera ovanför handfatet i mitt tillstånd (bf +2..)
Varje morgon. Hårtvätt och hygientvätt.
På kvällen blir de ansikts tvätt endast :-9
)
duschar varje kväll innan läggdags AVSKYR morgonduschar...hatar att bli våt när jag är nyvaken!!
badar. Oftast varje dag men ibland varannan. Tvättar håret varannan dag men balsam varje gång jag badar.
jag ducshar 1 gång/dag.
Håret tvättar jag varannan dag, Får inte till en bra frisyr då det är rent.
Hun då har ni en snuskfia här ! Jag duschar varannan dag å tvättar håret var 3 var 4 gan annars så blir det så torrt å trassligt ! FAst intimtvätt kan bli VÄLLDIGT ofta HAr en liten egen noja!hahahha
Jag duschar varje morgon, och tvättar håret samtidigt. Ibland också på kvällen om jag tränat eller annars känner mig ofräsch. Mitt hår är ganska kort, så det märks väldigt snabbt om det är smutsigt, och det är jag verkligen "allergisk" mot..
Dushar mest varje dag, ibland varannan, ibland tvågånger om dagen, men tvättar håret varannan om jag inte tränat.
varanna dag pga av mit eksem.....
Duschar och tvättar håret varje dag. Det är ju inte helt ovanligt att jag får kräks i håret ibland och jag vill inte chansa direkt.
Jag duschar också på kvällen. Går jag in i duschen på morgonen kommer jag inte ut igen eftersom jag är så pass frusen!
Bättre duscha på kvällen, då kan sambon dessutom se efter sonen så att jag får duscha själv!