• ModerBlå

*Jag duschar oftast varje dag.

Jag duschar oftast varje dag. Men tvättar håret varje dag. Det är ett måste för jag har så fett hår.
    Hur gör ni?

• Svar på tråden *Jag duschar oftast varje dag.
  • HaJoMi

Duschar varje dag bortsett någon "slappesöndag"
    Håret tvättar jag ca var 3:e dag

• Poena

Ungefär samma som HaJoMi för mig, fast vissa dar blir det 2 ggr när jag har tränat å så- Håret ca 2-3 ggr i veckan

• JsN

JAg duschar knappt varje dag. *ler* FAst visst händer det att det blir två gånger på en dag ibland också. Gissar att jag duschar ca 6 ggr i veckan. Håret tvättar jag när det behövs ungefär en gång i veckan. Men jag blöter håret varje gång jag duschar. Om jag inte sköljer ur håret dagligen så måste jag tvätta det oftare.

• Gumlan

oj då, va alla duschar ofta *ser små shockad ut* mår er hud verkligen bra av det? Min skulle trilla av Jag duschar kanske 3 ggr i veckan, tvättar håret kanske 2 av dom. Om jag tvättar håret 2 dagar i rad blir det som svinto! & duschar ja ofta blir huden helt uttorkad... men det kanske beror lite på vad man vänjer den vid?

• Icapika

Jag duschar varannan dag ungefär sen blir mitt hår så fett. Men det kan gå längre ibland. Jag hoppar in i duschen när man känner sig ofräsch eller när det syns på håret att det behövs.

• Tinny

Jag brukar duscha varje dag, 1 gång om dagen...ibland blir det kanske mer. Kan jag bara fråga en annan fråga i den här tråden, ungefär hur länge brukar ni duscha? Jag har jättesvårt att bara duscha korta duschar...de blir alltid mycket längre än planerat.

• Nirnaeth

Jag duschar varje dag, på sommaren kan det bli två gånger om dagen.
    Håret tvättas varje gång jag duschar.

Jag tycker om att duscha

• Bea

Duschar varje kväll innan läggning. Känns så skönt att vara ren då man kryper ner bland lakanen. Började med det då jag träffade min sambo. Han gjorde så och det är otroligt skönt. Innan var det typ varannan morgon.
    Tvättar även håret då efetrsom jag använder vax varje dag i mitt korta hår.

• Mmmarie

Duschar varje dag och tvättar håret ca 5 gånger i veckan.

Tinny. Ååhhh vad skönt det är att duscha länge... Det blir en sån avkoppling avslappning och förhoppningvis en stund för sig själv, men barnen brukar ju tassa in.

Passa också på att fråga: Låser ni när ni duschar eller är det fritt fram för barnen och mannen att komma in när ni är i badrummet?

• piffan

jag duschar 1 gång om dagen....älskar att duscha men min hud är inte så glad åt det..är kruttorr....men känner mig inte fräsch om jag inte tar min dagliga dusch

Svar på tråden *Jag duschar oftast varje dag.