• ModerBlå

*Jag duschar oftast varje dag.

Jag duschar oftast varje dag. Men tvättar håret varje dag. Det är ett måste för jag har så fett hår.
    Hur gör ni?

• Svar på tråden *Jag duschar oftast varje dag.
  • Annemone

Duschar varje dag, men tvättar inte håret mer än var tredje! Anledningen till att det blir fett är ofta för att man tvättar det för ofta. Så pröva att dra på det lite, kanske inte så skoj men det kommer garanterat att resultera i att det blir bättre! Kanske någon redan skrivit om detta, men jag läste inte igenom alla inlägg Lycka till!

• mira 82a

Jag duschar och tvättar håret varje dag ett måste för mig annars känner jag mig ofräsh!

• E l l a

Duschar varje dag (kväll rättare sagt) men tvättar håret ungefär varannan till var tredje dag.

• vigdis

Varje dag, ibland flera gånger. Älskar att bada badkar, så ibland blir det dusch på morgonen, badkar + dusch på kvällen. Sedan duschar man ju om man tränat eller annars blivit svettig...

• Storm07

Jag duschar varje dag och tvättar håret varannan dag. Ibland blir det hårtvätt oftare om jag ska göra något särskilt den dagen och vill känna mig fräsch i håret också. Jag låser aldrig när jag duschar.

• ming

Jag duschar i stort sett varje dag. Missar kanske nån dag i veckan. Tvättar håret varje dag också, och varför inte, om jag ändå ska duscha? (Jag menar att det sägs ju att man får så fett hår av att tvätta det varje dag, men det gör inget om man får fett hår dagen efter, för man ska ju ändå duscha.)

• Pirran

Varannan kväll ungefär..och tvättar mig varje morgon i handfatet.
    Har väldigt torrt hår och hud så jag måste vara försiktig.

• Mamma Mu2

varje dag duchar jag ubland 2 ggr, men jag tvättar bara håret en ggn på dag.

• Manuellas Mama

Jag duschar julafton, påskafton, pingstafton, midsommarafton och på min födelsedag *asg*

*skämt*

Mimmi

• Trynträ

Ni som inte duschar varje dag. Hur sjutton gör ni när ni tvättar underlivet? Står ni och balanserar ovanför handfatet? För mig är det enklast att duscha för då slipper man blöta ner hela golvet.

Sen kan jag inte låta bli att jämför detta med tråden om hur länge man använder samma plagg. Tycker det är lite komiskt att man knappt kan använda samma plagg två dagar i rad men samtidigt duschar man kanske var tredje dag. Eller så är det helt enkelt olika personer som svarat i trådarna.

Svar på tråden *Jag duschar oftast varje dag.