Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?
syn det inte är tapeter då kunde jag tagit ett kort, men rigtigt så öppen har jag inte tänkt vara
syn det inte är tapeter då kunde jag tagit ett kort, men rigtigt så öppen har jag inte tänkt vara
hahaha roligaste tråden någonsin
hahah fan längesen jag skrattat så mkt som i kväll. hel kul . jag tänkte bjuda min på Bio tror ni hon hänger med
nej det börjar bli dax för mej med att krypa till kojs. nova vaknar visserligen inte förns 7-8 men är trött idag ZzzzzZZZzzzZZZzZzzZZZZzzzzzZZZZZ
natti natti sov gött höres imöra
Lycka till hoppas du kommer med glädje besked natt natt
hej tjejer testa de med CB idag .... jag fick ett super duper svagt streck men det är så svagt så det kan lika gärna vara spök streck. *hoppas inte det* men får väl ta ett nytt på torsdag om inte mensen kommit!!
Disan: bara för tidigt att testa japp ikväll kollar vi färg igen!
måste ju hitta rätt tapeter nån gång
vill ju inte ha fläckiga!
bebis09: ska bli spännande att se hur det här slutar!!
jag är fläckigt rosa och lila. Hm du är ett mysterium just nu!
jag har ju inte tempat nått direkt men min temp är lite högre än normalt och har så varit ett tag. kan det betyda något?? är väl svårt att veta når man inte tempat så mkt.
tack tack. när ska du testa dig??
trött liten gosse.
min är bakåt lutad högt upp halvhård stängd. tack jag vill så gärna ha en liten till dom är så mysiga.
nu hoppas jag ännu mer.
haha det får vi verkligen hoppas att den inte är kan inte mannen ge mun mot mus metoden då??
nej fy mej