Inlägg från: bumbi 84 |Visa alla inlägg
  • bumbi 84

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

har oxå fått lite molvärk nu på kvällen. trodde mensen kom nästan men icke sa nicke!

• bumbi 84

så har man varit på besök hos tappen! inget roligt möte *suckar*

gammelrosa flytning. jätte svagt rosa.men men det är väl mens eller nått på g. tappen var annars halvmjuk. högt. framåtlutat mellan lång stängd.........

• bumbi 84

sätt dig på toaletten och stick upp ett finger om du inte når då så kan du ta i lite som när du gör nr2 så kommer den ner lite så man når bättre.

bubblan79 skrev 2008-03-18 22:03:28 följande:
    hur känner man tappen? trodde den satt långt in?
  • bumbi 84

tappen känns alltid men den öppnar sig innan mens. är man gravid håller den sig stängd

bubblan79 skrev 2008-03-18 22:16:27 följande:
    jaha intressant haha gud va korkad man känner sig. nu blev jag nyfis, får kika detta i duschen till morran.. så om man är gravid så känns den inte eller hur menar ni?
  • bumbi 84

Å HÄR KOMMER DAGENS RAPPORT! tappen var idag halvmjuk stängd högt. lite mjukare i framkant. bara vita flytningar. kanske rev mig eller nått igår! pilla försiktigare hädan efter. gravtest NEGATIVT. så var det med det

• bumbi 84

vilken tur då slapp han mun mot mus metoden då!

Bebis09 skrev 2008-03-19 07:09:27 följande:
    nu så, dagens rapportmenskänslamensvärk igårkvälltappen känns öppen ( inatt var den stängd)temp upp idaghård är tappen mera som nästippen sorgligt nogfärg fick jag veta imorse då herrn i huset var såååå trött igårkväll och somnade före mej!Var då inte dö längre iaf!
  • bumbi 84

Då säger jag bara: Välkommen i gänget!!

bubblan79 skrev 2008-03-18 22:25:02 följande:
    jaha där ser man. jaa man lär sig mycke här på fl må jag säga. detta kommer jag absolut inte kunna hålla mig ifrån att kolla för jämnan nu hihi
  • bumbi 84

nu får du inte tappa bort oss

Annaklaran skrev 2008-03-18 22:15:48 följande:
    Å här är ni allihopa *lättad*... Oj vad det händer grejjer här!Jag får bli mer aktiv i morgon bitti, måste sova nu... helt slut efter Fönsterputtsande, jag har jobbat hela kvällen också!!Min tapp: Hård, halvt bakåt lutad, jag känner mig kissnödig hela tiden, blir jätte sur när det inte kommer mycket kiss. Det trycker på liksom. Förmodligen mens som vill ut och inte kan för jag psykiskt motarbetar den Det visar väl sig!KRAM på er
  • bumbi 84

för tidigt att testa bara vi ska ju plussa alla nu så det blir en bebbe innan 2009

Disan skrev 2008-03-19 07:18:06 följande:
    bra att din mus lever igen, bebis09!! Började bli lite orolig... bumbi84: Men kan inte blodet komma från allt pillande? Tappen är ju jättekänslig när man är gravid! Du har ju faktiskt plussat!!!Jag är också kissnödig OFTA sedan ngr dagar tillbaka, fast hos mig kommer det mkt kiss hela tiden! Det gjorde det med ronja också, fast inte så här tidigt. Har t o m druckit mindre de senaste dagarna för att försöka slippa allt kissande Inget plus på stickan idag heller... Men hoppet är inte ute ändå! Är ju bara BIM-4
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?