Inlägg från: bumbi 84 |Visa alla inlägg
  • bumbi 84

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

ja det kändes som man lika gärna kan testa men så är jag en riktig test missbrukare oxå.. Testa!! vi är på tredje efter två mf på raken nu.

Annaklaran skrev 2008-03-18 08:56:28 följande:
    bumbi 84 skrev 2008-03-18 08:50:07 följande:
    Å jag vet inte, om några dagar tror jag. Eller man kanske bara ska göra det och få det överstökat, är det minus så får man hoppas att mensen kommer snart så man kan vänta in nästa försök! jag hat Test hemma som stirrar på mig när jag öppnar badrumskåpet!Hur länge har ni andra försökt?
  • bumbi 84

ja det är blått och lika brett som det andra men så svagt. måste vara bra ljus för att det ska synas. är ju på Bim +5 idag.
    skulle inte synas på kort!!!! så svagt är det. säkert spök streck

• bumbi 84

hittar henne inte!

Bebis09 skrev 2008-03-18 09:23:02 följande:
    kolla i "en femte kanske" :s galleri på hennes test!
  • bumbi 84

kanske är en nidis!? men kan ju vara slemproppen också

Bebis09 skrev 2008-03-18 09:35:09 följande:
    Här nog mensen på intågande...Kollade tappen igen.. långt bak, når den knappt, känns fuktigkänns stängd men ändå öppen fortfarandelite mjukare och sen en gul/brun klump med lite blod iAbsolut mens på gångJAG GER UPP!
  • bumbi 84

ska kolla på torsdag. då borde ju hcg ha blivit lite mer.!

Annaklaran skrev 2008-03-18 09:40:18 följande:
    Bumbi dte blev konstigt det där..så här skulle dte så under Citatet:Hoppas att det inte är spöksträck! Jag tyckte att det där på bilden var ganska tydligt, så om du har svagare så är det väl ett sträck i all afall. Kolla i morgon igen!
  • bumbi 84

det lät inte bra. men det måste dom väl kunna kolla??

Bebis09 skrev 2008-03-18 09:45:27 följande:
    min andra tempdipp på 2 dagar så nej det är nog mensen... tror faktiskt inte jag älar eller jag får typ älstegring men att ägget inte släpper...
  • bumbi 84

mår illa spytt en del morgonar. är en sån där som mår illa nästan från dag ett till ungen är ute!! som växtvärk i ligamenten. ingen molvärk. metall smak i munnen typ blodsmak. trött. lite ömma tuttar. känner mig gravid till och från.

Annaklaran skrev 2008-03-18 09:50:22 följande:
    Bumbi 84!Hur mår du då? hur känns det?
  • bumbi 84

vågar inte tro nått än.. lite läskigt är det nog.

sitter oxå med en tokig unge i knät.

Disan skrev 2008-03-18 09:55:53 följande:
    Men grattis bumbi!!!!! Ett streck är ju ett streck!!! Eller känns det för läskigt om vi grattar? Jag tror att du är gravid, men har räknat fel på äl...! Nu vill vi veta, allt om din fläckiga färg och din tapp!! bebis09: låter inget bra... Men å andra sidan, kan det inte vara så att du pillat för mkt? Eller bero på syrebristen? Här inne får man skratta högt!! hahahah!!Hoppas att jag inte missat ngt... Hade hänt så mkt och jag har en galen bebis i knäet... Inte lätt!
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?