• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • Aiwendil
    Solaika skrev 2008-04-03 17:08:23 följande:
    Tänkte bara kolla så ni lever allihopa. Det är så tyst här
    Jag lever..
    Maken och jag har rensat ut HELA FÖRRÅDET idag.
    Sonen var hos sin mormor.
    Jösses vad mycket skit vi slängt..
    Är helt slut nu! Trött till tusen så jag sitter bara och slösurfar lite men ska nog sova snart
    Mamma till världens finaste Isak född 07-03-09
  • JFL
    Solaika skrev 2008-04-03 17:08:23 följande:
    Tänkte bara kolla så ni lever allihopa. Det är så tyst här
    Lever också....

Har bara tassat omkring i några dagar nu... Generad
    I ღ cakes
  • rimmis

Oooo... man lever Glad

Vore skönt med lite softare tempo så man fick följa med en massa läckra brudar på kurser och kanske t.om få utvecklas lite på hemmatårtorna.... *haha*

• JFL

Hej Rimmis

Jag måste ändra min sidfot 2 ggr innan jag får den som jag vill, så testa igen

I ღ cakes
  • JFL

Yeay! Det funkade Åsa

Sitter och äter Icas äppelcookies, svärmor köpte ett paket och jag "skonar" barnen frn de genom att äta upp de själv Jättegoda är de faktiskt
    Ska gå och lägga mig nu och titta på "Gordons Kitchen nightmares", det är fredag imorgon äntligen, men jag börjar tidigare på jobbet...

Kram och godnatt

I ღ cakes
  • Solaika

Kul o se lite livstecken från er! Jag har iofs inte varit jätteaktiv jag heller.
    Om en månad, idag ska jag ha provsmakningen inför bröllopstårtan i augusti. Hallon (tokstollar) och choklad vill dom testa ihop med jordgubb. Men det känns ju lite lite i smakväg. Jag föreslog blåbär men det va inte intressant. Vad kan man mer kombinera med choklad? För det vill dom tydligen absolut ha med
    Tillbaka där på hallon o choklad som alltid, förstår inte hur man kan gilla det

Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • greeneyes
    solaika:
    blodapelsin (supergod mousse från ex c&d/kakburken) och vit choklad
    passionsfruktmousse och choklad
    ...vill de absolut ha choklad eller?
    själv är jag inte heller så aktiv. är riktigt risig i influensan, även om jag börjar bli på bättringsvägen.. ska jobba hela helgen, och är verkligen inte laddad för det..
    Blev mamma 070825 till en underbar dotter!
  • MariaX m 2

Tårta till kvällens träff med mina kursare

Fylld med godis - ploppfluff, mörk choklad och jordgubbssylt.

Jag ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv...
Svar på tråden Sockerpullornas tråd