• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • Aiwendil

JFL
    *asg* Jaaa.. floristtråden... Jag var så trött när jag skrev det inlägget

Mamma till världens finaste Isak född 07-03-09
  • JFL
    Aiwendil skrev 2008-04-06 10:10:13 följande:
    JFL*asg* Jaaa.. floristtråden... Jag var så trött när jag skrev det inlägget

Ja det  måste du, alltså vänta på att FPn torkar helt först innan du börjar böja trådarna, annars lossnar den från FPn och blomman går sönder.
    I ღ cakes
  • jessica6

Maria: WOW,WOW,WOW!!! Det var den sötaste tårtan jag sett någonsin, vilken fantasi. Måste bara hitta på en anledning och testa göra någonting liknande.

JFL: Jaha, tur att jag ska gå och lära mig göra orkideér, blir ju så himla avundsjuk på din förmåga att lära dig från böcker, hahaha. Superfina!! Du som alltid brukar ha steg för steg bilder...och alltid lika uppskattat för oss som inte kan läsa oss till information*Asgarvar åt mig själv*

Kram på er alla sockerpullor!

Snart ska jag på kurs, nedräkningen har börjat.

• Maraschino

Nån av er som vet om det finns en amerikansk sida med tårtprylar?? Tänkte att man kanske skulle passat på å handla lite nu när dollarn ligger lågt!! 

• JFL

Jessica:  Tack Jag vet, R klagar alltid på att jag fotar allt. Men denna gång tror jag inte att det blev några bilder under tiden, kanske borde kolla igenom alla bilder (som nu har hamnat på externhårddisk tyvärr)

Maraschino skrev 2008-04-07 19:59:47 följande:
    Nån av er som vet om det finns en amerikansk sida med tårtprylar?? Tänkte att man kanske skulle passat på å handla lite nu när dollarn ligger lågt!! 
    Nej men jag har just kommit på att min älskade faster ska till Sverige om en månad, jag borde verkligen be henne ta med en massa skoj, men jag vet inte vad jag ska be om. Hon bor ju i staterna .

Vad "borde" man köpa som inte finns här?????
    I ღ cakes
  • Ankmor
    Maraschino skrev 2008-04-07 19:59:47 följande:
    googlade...
    http://www.createacakeshop.com/index.htm
    http://www.cincicakeandcandy.com/index.php
    http://www.pattycakes.com/index.htm
    och några till

shoppar till du droppar
    Här är rent nog att hålla sig frisk och rörigt nog att trivas ...
  • Fru Humla
    JFL skrev 2008-04-05 22:54:05 följande:
    Fru Fogeby vann Cake&Designs tävling, om det var den du menade. Nej har inte sett Dora, men det borde finnas tycker jag. Kan du inte måla en själv? Eller kanske kan du beställa en bild från nått bildföretag, då kan du göra en egen bild med namn och allt på bilden, om du har den möjligheten.
    jo det var den tävlingen jag menade. då måste jag säga grattis fru fogeby!!
    jag tänkte göra dora på samma sätt som jag gjorde min lilla my men fick för mig att dte skulle vara så enkeltmed en oblat. redan glömt hur illa jag tyckte om den när jag gjorde dotterns bratztårta
    nee det ska vara en lågbudgettårta så jag beställer ingen specialbild. men ibland kan man ju få tag i oblater fårn 22 kronor. det hade varit smidigt men nu får jag färga å dona å skära själv. blir kul det med
    Celiine Collection uppdaterad
Svar på tråden Sockerpullornas tråd