Inlägg från: Solaika |Visa alla inlägg
  • Solaika

Sockerpullornas tråd

Sådär.. kvällens födelsedagstårta klar.. jag fyller ju inte fören imorn.. men ikväll kommer det lite kompisar o då måste man ha tårta. Chokladbottnar fyllda med vaniljmousse och dumlefluff.

Min egen födelsedagstårta. Chokladbottnar fyllda med vanilj och dumle. Täckt med SP. Mössen är gjorda i FP.
    Den lilla biten på sidan är en ostbit.. det vart så skrynkligt där så jag ville dölja det lite

Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • Solaika
    Tack flickor!

Kul Aiwendil. Blir spännande o se Dina tårtor är alltid så fina!

Familjen är på intågande här så nu ska jag spendera ett par timmar i köket med matlagning o tårt-täckning
  • Solaika

Nämen va gulliga ni är Generad Tack så jättemycket!! Kyss

• Solaika

Jättefina blommor Ankmor!! Jag vill oxå gå kurs!!

• Solaika
    Födelsedagstårta nr 2. Chokladbottnar fyllda med vit choklad och blåbär. Täck med SP. Hundtassarna är målade med shablon och videkvistarna är FP.
    Den här är nästan pinsam att visa.. Det ville sig inte riktigt.. Färgen blev inte riktigt som jag tänkte.. Schablonerna (stavas?) ville inte alls som jag ville.. Men ni kanske ser att det ska vara skitiga hundtassar iaf? SPn blev skrynklig på sidorna.. suck.. Ser ni vad kvistarna föreställer?
    Den va iaf god.. får väl se det så.. Chokladbottnar med blåbär o vit choklad.

Nu ska jag gå o sova. Har inte riktigt orkat nåt på några timmar.. vi fick ta bort en älskad liten mus idag pga en skada som inte gick att göra något åt
  • Solaika

Tack för beröm på tårtorna tjejer! Man blir så självkritisk.

Löjligt så fort man fäster sig vid ett litet husdjur. Han fattas oss.

• Solaika

Va kul att ni kunde se att det va videung
    Era komplimanger gör mig så himla glad! Ni är så goa allihopa!
    KyssKyssKyssKyssKyssKyssKyssKyssKyssKyssKyssKyss

• Solaika
    Ankmor skrev 2008-04-14 21:02:26 följande:
    Det syns ju på långt håll att det är vide!

Hihi.. tack

JFL skrev 2008-04-14 22:38:02 följande:
    Söt tårta. Ibland så skiter sig allt bara, det är bara så, men jag tycker att du lyckades ändå. Tråkigt med din lilla älskling
    Färgen kan jag skylla på kompisen som hjälpte mig att färga SPn.. Mamma o pappa tyckte hundtassarna ser ut precis som det gör när hundarna har varit ute o skitat ner sig o kommer in o skitar ner huset

Tänkte bara säga.. om nån är intresserad.. att vi får hem en ny liten älskling på fredag. Casper sitter ju ensam nu o det ska inte gerbiler göra. Ingen kan nånsin ta Jonatans plats i hjärtat men lilla Nairobi som kommer får ta sin egen plats. Hon är en lite äldre hona som är steril så det passar bra för Casper till sällskap. Båda är ensamma idag.
  • Solaika

Just ja.. skulle ju säga hej till Tussa oxå Sicken buse o mata datorn med kaffe. Tur att vi inte dricker kaffe här hemma så nån får för sig att försöka göra så här.

Du tittar in när du kan. Alltid kul att läsa små rapporter från dig

• Solaika
    Ankmor skrev 2008-04-15 17:46:34 följande:
    Är det ingen som håller med om att Tussa76 är duktig? Inga kommentarer ialla fall... *fiskar* *fiskar*
    Klart hon är! Jätteduktig! Tussa du kan få komma hit o göra blommor åt mig!
Svar på tråden Sockerpullornas tråd