Inlägg från: Solaika |Visa alla inlägg
  • Solaika

Sockerpullornas tråd

greeneyes skrev 2008-04-27 13:28:00 följande:
    ja, då ska det ju inte vara nåt fel på ordern i alla fall.. lika bra att kontakta dem tycker jag.
    Nej, jag menar det. Ja, jag ska ta o maila på en gång. Jag behöver mina grejer
    Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • Solaika
    rimmis skrev 2008-04-27 16:57:33 följande:
    Jag kunde inte lägga in den fullstora bilden... *lite okunnig*
    Håller med Ankmor! WOW!! Absolutley Amazing!!!
  • Solaika

Tack både Maria o Tussa!

Det är mycket tårta på gång nu.. födelsedagstårtor, doptårtor o bröllopstårtor

• Solaika

Tack rimmis

Hörrni.. om ni skulle trilla över en gammal leksaksbrandbil eller dockskåpsdockor i bra skick till en billig peng så får ni jättegärna hojta till. Bröllopstårtan till augusti ska nämligen ha en brandbil med dockor som brudpar istället för ett klassiskt brudpar

• Solaika

Jag är ARG!!!!!!!!!!!!!
    Mammas o pappas idiotj***l till granne har anmält dom för vanvård av hundarna. Jag är så arg så jag skakar!
    Tre hundar bor i deras hus:
    Pontus, familjens hund är 15 år gammal. Vilken vanvårdad hund blir så gammal? Han får allt gott att äta som man kan tänka sig för en hund. Allt annat än vanvårdad!
    Isac, lillasysters hund som bor där eftersom syrran far runt världen över o bor hemma däremellan. Han är kräsen o äter lite dåligt.. Då MATAR mamma honom ur handen för att han ska få i sig mat. Nej, förstår ni, han är vanvårdad.
    Tobias, mitt stora pälsmonster, bor oxå där eftersom han inte trivs som ensamhund eller i lägenhet i stan. Han är lite nervös och konflikträdd pga mitt ex som misshandlade både honom och mig när Tobias va runt 1 år. Det finns INGENSTANS där Tobias är så trygg och lugn som hos mina föräldrar. Inte ens hos mig lixom. Ja, usch så vanvårdad han är.

Dom får mat, promenader, vara ute i trädgården när dom önskar, sällskap av både varandra och människor i stort sett hela tiden. Dom får den medicin dom behöver om dom är sjuka. Tobias får sitt levaxin två gånger om dagen varje dag 365 dagar om året.

Vanvårdad.. Den karln är inte värd vatten!

Sorry för OT men jag är sååå förbannad!

• Solaika
    Sexymala skrev 2008-04-29 21:04:17 följande:
    SolaikaJag förstår din ilska! Det finns knäppa människor runt om i världen, tro mig. Jag vet!Hur går man vidare nu då? Vilka kopplas in?Hoppas allt löser sig!
    Dom har varit där från kommunen o kollat o konstaterat att det är friska, glada hundar. Det enda dom påpekade va att Pontus klor va oklippta. Jag försöker få mamma o pappa att göra en motanmälan. Det är både förtal och kränkning!
  • Solaika
    JFL skrev 2008-04-29 22:50:30 följande:
    Nu ligger dagens 3 olika cupcakes i mitt galleri och i bildtråden Solaika: Men åh!!! Det finns idioter överallt Förstår att du vart arg. Undar varför han tyckte att hundarna var vanvårdade? Bille han bara jävlas eller hande han verkligen inbillat sig det?
    För att jävlas. Det är inte första gången idioten bråkar. Han påstod i anmälan att hundarna är ute flera timmar varje dag o skäller konstant. Vilket inte stämmer alls. Ingen av hundarna vill vara ute mer än max 30 minuter utan sällskap av människa. När dom vill in gläfser dom ett par gånger o sen blir dom inläppta. Han är bara ute efter bråk! Snackat skit till grannarna hade han oxå gjort. Pappa har pratat med alla o det va typ en granne som tyckte att; joo.. dom kan ju störa lite ibland. Bra, sa pappa, då kommer ni TILL MIG nästa gång o talar om det istället för att gå bakom ryggen på oss.
    Jag blir så trött.. dom skulle kunna sätta dit idioten rejält men dom orkar inte bråka. Förstår dem, samtidigt som jag inte hade kunnat låta det vara. Det ska sättas häck åt hans håll o mamma tänker ringa polis/störningsjour nästa gång han roar sig med att ha starkt ljus på nätterna så det stör henne.
    Ankmor skrev 2008-04-29 23:43:38 följande:
    Alltså, jag vill också ha! Ser goda ut!Solaika: Den siste idioten är inte född än.
    Tell me about it..
  • Solaika
    MariaX m 2 skrev 2008-05-01 11:20:30 följande:
    Hej girls Nu är svärmors födelsedagstårta klar, den höll på att inte bli för jag var såå oinspirerad. Fast jag blev ganska nöjd ändå, lite väl gullig kanske  Den är fylld med kokoskolaganache och mangomousse.Ha en skön och trevlig helg
    Så söt! O god låter den oxå!
  • Solaika
    Aiwendil skrev 2008-05-03 00:14:23 följande:
    Åh jag är så trött.. jag fattade inte vad som var roligt med den bilden Solaika, förklara för mig är du snäll!*går och lägger mig, klockan är seeeeent*
    Den är lite fräck.. sen ska man läsa rubriken oxå KåKå (KK - kn*llkompis)
Svar på tråden Sockerpullornas tråd